فقط فرماندار شوشتر و مدیر عامل نگار نصر بخوانند

شرکت نگار نصر از جمله شرکت‌هایی است که در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری سفر مقام معظم رهبری به استان خوزستان با وجود منابع سرشار مالی و ادواتی که در اختیار دارد مشغول آماده سازی اراضی کشاورزی در استان خوزستان است.

به گزارش سفیر شوشتر ، شهرستان شوشتر یکی از جمله شهرهای استان خوزستان است که شرکت نگار نصر در آن مشغول کار و فعالیت است، موضوع از جایی شروع می‌شود که زمستان گذشته (سال ۹۳) نمایندگانی از شرکت نامبرده در بین کشاورزان بخش میان آب رو روستای شلیلی حاضر شدند و طی جلسه ای با کشاورزان به این نتیجه رسیدند که کشاورزان فصل تابستان زمین های خود را کشت ننمایند تا شرکت بتواند اراضی که در این طرح وجود دارد را تسطیح و کار کانال کشی و غیره را انجام دهد.

حال با فرا رسیدن فصل گرما و تابستان عده ای از کشاورزان به  شرکت نگار نصر مراجعه کردند و با اظهار بی اطلاعی و بی توجه ای مسئولان شرکت مواجه شدند.

حال جای این سؤال باقی است که کشاورزانی که سالیان سال این زمین‌ها را می‌کاشتند و از این راه عایدی داشتند چگونه باید در این فصل از این راه امرار معاش کنند و نانی بر سر سفره بیاورند؟؟؟

البته کشاورزانی بودند که در بدو شروع این موضوع آن را وعده ای پوچ و بی نتیجه می‌دانستند و کما فی سابق در موعد مقرر زمین خود را آماده کشت و کاشت محصول آغاز کردند.

کشاورزان از فرماندار که نماینده عالی دولت در شهرستان شوشتر و مدیر عامل شرکت نگار نصر در استان خوزستان انتظار دارند هر چه سریع‌تر حق کشاورزان را به آنها برگردانند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7028

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: