کد خبر : 3483
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 - 4:21
666 views

فراخوان جشنواره فرهنگی هنری آب و آبشار در شوشتر جهت تایید

فراخوان جشنواره فرهنگی هنری آب و آبشار در شوشتر جهت تایید

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اعلام این خبرگفت: در صدد هستیم با توجه به نگاه مثبت مدیرکل محترم در خصوص برگزاری جشنواره های محلی ، جشنواره ی آب و آبشار را در شوشتر برگزار کنیم. وی هدف از برگزاری این جشنواره را پرداختن به اهمیت

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اعلام این خبرگفت: در صدد هستیم با توجه به نگاه مثبت مدیرکل محترم در خصوص برگزاری جشنواره های محلی ، جشنواره ی آب و آبشار را در شوشتر برگزار کنیم.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را پرداختن به اهمیت آب و جایگاه سازه های آبی شوشتر در منطقه ، کشور و جهان اعلام کرد.

بهرامی با اشاره به سخنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که در سفر کاری خود به شوشتر داشتند گفت: در راستای پیشنهاد و تأکید ایشان درخصوص مردمی کردن برنامه ها و سنن شهرستان شوشتر، مقدمات برگزاری این جشنواره انجام و فراخوان آن برای تایید نهایی و دستور مدیرکل مبنی بر اجرای آن در اسفند ماه و با توجه به شرایط مناسب زمانی برای برگزاری این جشنواره به اداره کل ارسال گردید.

ایشان افزودند: کشف پتانسیل ها و استعدادهای شهرستان و به ظهور رساندن و اجرایی کردن آنها در رأس کارهای فرهنگی و هنری ما قرار گرفته و انشاءالله با همکاری خوبی که اداره کل با شهرستان دارد در صدد اجرایی نمودن برخی از آنها هستیم.

وی گفت: با تأیید فراخوان، جشنواره را در دو بخش هنری: که شامل طراحی ،نقاشی ،خوشنویسی ، موسیقی و … و فرهنگی: شامل وبلاگ نویسی ، شعر و داستانت و مقاله برگزار خواهیم کرد.

ایشان خاطرنشان کردند: پس از تصویب نهایی فراخوان ، از طریق رسانه ها به مردم فهیم شهر و استان اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر