کد خبر : 7824
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 دی 1394 - 5:34
785 views

علی بنی عگبه ثبت نام کرد

علی بنی عگبه ثبت نام کرد

به گزارش سفیر شوشتر، علی بنی عگبه ساعتی پیش با حضور در فرمانداری شوشتر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند ثبت نام کرد. بنی عگبه با ثبت نامش به همه شایعات مبنی کناره گیری از انتخابات پایان داد. ولی در دور قبل با کسب ۲۲ هزار رای نفر

به گزارش سفیر شوشتر، علی بنی عگبه ساعتی پیش با حضور در فرمانداری شوشتر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند ثبت نام کرد.

بنی عگبه با ثبت نامش به همه شایعات مبنی کناره گیری از انتخابات پایان داد. ولی در دور قبل با کسب ۲۲ هزار رای نفر سوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی درسال۱۳۴۷دریکی ازروستاهای شهرستان شوشتردریک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود تحصیلات ابتدایی خود را روستا سپری و به دلیل نبود مدارس راهنمایی و دبیرستان مجبور به ترک روستا و مهاجرت به شهر گردید.

تحصیلات راهنمایی ایشان مواجه با شروع جنگ تحمیلی و سال دوم راهنمایی بدلیل بمبارانهای شدید وتعطیلی مدارس از فراگیری دانش بازمانده وپس از بازگشایی مدارس کلاس دوم وسوم راهنمایی را در مدرسه علم الهدی شهرک مهاجرین سپری کرد.

در دوران تحصیلات راهنمایی و با توجه به حضور جوانان درجبهه جنگ وارد بسیج شده و در چندین مرحله برای مبارزه با دشمن به جبهه ها عزیمت نموده وهمان سالها با احساس مسئولیت وهمکاری جوانان منطقه اقدام به تشکیل پایگاه شهیدمصطفی خمینی (ره)شهرک اندیشه (گامیش آباد)نمود. تحصیلات دبیرستان خود را در دبیرستان پاسداران شوشتر در رشته علوم تجربی سپری و در سال ۱۳۶۶ پس از اخذ دیپلم و شرکت درکنکورموفق به قبولی دررشته مهندسی خاکشناسی دانشگاه گیلان شد.

تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع لیسانس (کارشناسی) از سال ۱۳۶۶ تا۱۳۷۰ دردانشگاه گیلان شهرستان رشت به اتمام  رسانده و درحین تحصیل و با توجه به علاقه مندی خود ونیاز وزارت جهادسازندگی به جذب متخصصین و کارشناسان درسال ۱۳۶۷به استخدام آن وزارتخانه درآمد. ازسال ۱۳۷۲بعنوان کارشناس آب وخاک درسازمان جهادسازندگی استان خوزستان مشغول به کارشده ودرسال ۱۳۷۴باتوجه به اصرارمسئولین جهاد و علاقه خود به خدمت در زادگاهش به جهادسازندگی شوشترمنتقل شده وباتاسیس اداره آبخیزداری شوشتر و گتوند گامی جهت احیاء منابع طبیعی وذخیره ومدیریت نزولات آسمانی و حفظ آب و خاک شهرستانهای شوشتر و گتوند برداشت دراین مدت با مطالعه حوزه های آبخیز شوشتر و گتوند وبرنامه ریزی جهت احیاء و مدیریت آنها گامی موئر برداشت.

درسال ۱۳۷۶باتوجه به ضرورت استفاده ازآبهای سطحی وغنی سازی سفره های آب زیرزمینی دشت آبید-سبزآب گتوند و کنترل سیل وجلوگیری از تخریب اراضی پایین دست اقدام به مطالعه واجرای طرح پخش سیلاب (آبخوانداری) گتوند نموده و با کنترل آبراهه های فصلی واحداث سازه های پخش سیلاب و کانالهای مربوطه گامی موثرجهت شارژ و غنی سازی سفره های زیرزمینی وتقویت چاههای آبی منطقه وکنترل سیل وجلوگیری ازسیل گرفتگی جاده اصلی گتوند نموده سال۸۲ با پیشنهاد وتوصیه های همکاران ازجهاد کشاورزی به محیط زیست استان خوزستان مامورشده ودرسال  ۸۳ به سمت رئیس اداره محیط زیست شهرستان ماهشهر و سپس به سمت رئیس اداره خرمشهر ودرسال ۸۵ بااصرار مسئولین شهرستان وجهت ادامه خدمت در زادگاه خود به شوشتر برگشته وبه عنوان رئیس اداره محیط زیست شوشتر مشغول شده اند .درسال ۸۵ جهت ادامه تحصیلات وارد دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم وتحقیقات اهواز دررشته مهندسی محیط زیست و درمقطع کارشناسی ارشد شده و در سال ۸۷ ازاین دانشگاه فارغ تحصیل شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر