طی حکمی از سوی وزیر صنعت،معدن و تجارت،اخلاق محمدیان بعنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر صنعت،معدن و تجارت،اخلاق محمدیان بعنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان منصوب شد.مراسم تودیع و معارفه مدیریت شرکت شهرک های صنعتی خوزستان طی هفته جاری با حضور معاون وزیر صنعت معدن وتجارت برگزار خواهد شد.

گفتنی است محمدیان که از نیروهای با تجربه و متخصص این اداره کل میباشد دارای ٢ مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت صنعتی و مهندسی عمران و همچنین مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی mba بوده است که تا پیش از این انتصاب به مدت ٨ سال عهده دار معاونت صنایع کوچک و برنامه ریزی این شرکت را بر عهده داشته است.
از قرار اطلاع مراسم تودیع و معارفه مدیریت شرکت شهرک های صنعتی خوزستان طی هفته جاری با حضور معاون وزیر صنعت معدن وتجارت برگزار خواهد شد.
تا پیش از صدور این حکم رضا طاهری به مدت ۵ سال عهده دار این مسولیت بوده است.احداث ۵ تصفیه خانه بزرگ فاضبلاب صنعتی در شهرک های صنعتی ، ساخت بیش از ۱۰۰ کارگاه و واگذاری به متقاضیان کار و کارآفرینان جهت توسعه بنگاه های زود بازده در استان ، گازرسانی به بیش از ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی تنها پس از یکسال اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ، واگذاری بیش از ۷۰۰ هکتار زمین به متقاضیان و سرمایه گذاران تولید و صنعت در استان ، انعقاد ۴ تفاهم نامه با شرکت های بزرگ نفتی ،گازی و پتروشیمی جهت حمایت از قطعه سازان صنعت نفت و گاز استان ، راه اندازی ۵ خوشه صنعتی جهت حمایت و شکل گیری و توسعه خوشه ای صنعت و تولید استان خوزستان، احداث و بهره برداری چندین پروژه شهرک سازی ، خیابان سازی و آسفالت و ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی در نقاط مختلف استان جهت رونق و توسعه صنعت در مناطق محروم استان از اقدامات ماندگاز طاهری در دوره مسولیت خود می باشد. شنیده می شود مدیرعامل سابق شهرک های صنعتی خوزستان چند پیشنهاد مدیریت در بخش های مختلف از سوی وزارتخانه متبوع خود دریافت کرده است که مشغول بررسی آن است.طاهری ارتباطات و تعامل سازنده ای با اصحاب رسانه و صنعتگران داشت. همچنین برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعت و تولید برای نخستین بار در استان و نهادینه کردن فرهنگ استفاده عمومی از تولیدات و محصولات صنعتی نیز را باید به افتخارات طاهری افزود.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=1136

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: