کد خبر : 7031
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 تیر 1394 - 14:46
630 views

طرح «فتوت علی(ع)» در روستاهای خوزستان انجام شد

طرح «فتوت علی(ع)» در روستاهای خوزستان انجام شد

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، طرح فتوت علی(ع) امروز به منظور رفع محرومیت‌های غذایی در روستاهای شعیبیه شوشتر اجرا شد. در این طرح برخی از جوانان اهوازی به مناطق دورافتاده استان خوزستان رفتند و سبدهای غذایی شامل برنج، ماکارونی، روغن و برخی از اقلام مورد نیاز را به خانواده‌های کم بضاعت

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، طرح فتوت علی(ع) امروز به منظور رفع محرومیت‌های غذایی در روستاهای شعیبیه شوشتر اجرا شد.

در این طرح برخی از جوانان اهوازی به مناطق دورافتاده استان خوزستان رفتند و سبدهای غذایی شامل برنج، ماکارونی، روغن و برخی از اقلام مورد نیاز را به خانواده‌های کم بضاعت هدیه دادند.

در مرحله نخست اجرای این طرح ۳ تن از جوانان اهوازی با حضور در روستاهای محروم بخش شعیبیه شوشتر اقلام مورد نیاز را در بین مردم این روستاها توزیع کردند.

علی هوشمندزاده با حضور در دفتر امام جمعه شعیبیه شوشتر اظهار داشت: همه هزینه‌های این طرح توسط خیرین استان خوزستان تأمین شده و توزیع اقلام غذایی توسط جوانان مذهبی اهوازی انجام می‌شد.

وی گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح اقلام غذایی بین روستاهای بخش شعیبیه شوشتر توزیع شد و در مرحله دوم اقلام غذایی در بین روستاهای محروم دشت آزادگان، شادگان و مناطق غربی خوزستان توزیع می‌شود.

مسئول اجرای طرح فتوت علی(ع) افزود: البته در این طرح فقط اقلام غذایی مورد توجه قرار نگرفته‌اند و بسته‌های فرهنگی مذهبی بین مردم توزیع می‌شود.

حجت الاسلام عبدالرحمان منصوری نیز با استقبال از اجرای این طرح عنوان کرد: حرکت‌های جهادی جوانان اهوازی قابل تقدیر است و امیدواریم این حرکت ادامه یابد.

امام جمعه شعیبیه شوشتر بیان کرد: اجرای این طرح توسط جمعی از جوانان دلسوز نشان می‌دهد که محرومان در نظام اسلامی ایران فراموش نشده‌اند و هنوز جایگاه ویزه‌ای دارند.

وی افزود: به دلیل تقارن این طرح با ایام منتهی به عید سعید فطر شیرینی شب عید به این اقلام اضافه می‌شود تا بتوان کمی از کاستی‌های محرومان را برطرف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منطقه شعیبیه شبه جزیره‌ای بین رودخانه‌های بزرگ کارون و دز است که این موقعیت سبب شده تا خاک بسیار حاصلخیزی داشته باشد.

مجتمع بزرگ کشت و صنعت امام خمینی(ره) در این منطقه قرار دارد. وجه تسمیه نام شعیبیه این است که بسیاری معتقدند آرامگاه شعیب نبی (که در قرآن بسیار از او یاد شده) در این منطقه قرار دارد. این بخش بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر