کد خبر : 316
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1392 - 19:31
723 views

شکست آبی‌پوشان در نخستین گام آسیایی برابر الشباب عربستان

شکست آبی‌پوشان در نخستین گام آسیایی برابر الشباب عربستان

            استقلال تهران به عنوان نخستین نماینده فوتبال ایران نتوانست از پس الشباب عربستان برآید و در نخستین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخی برابر نماینده عربستان آن هم در ورزشگاه آزادی متحمل شد. سایر نمایندگان ایران امروز و فردا به مصاف حریفان خود می‌روند.   نمایندگان فوتبال ایران

 

 

 

 

 

 

استقلال تهران به عنوان نخستین نماینده فوتبال ایران نتوانست از پس الشباب عربستان برآید و در نخستین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخی برابر نماینده عربستان آن هم در ورزشگاه آزادی متحمل شد. سایر نمایندگان ایران امروز و فردا به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

نمایندگان فوتبال ایران کارشان را با شکست در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا آغاز کردند. آن هم در روزی که ورزشگاه آزادی بعد از یک سال قهر تماشاگران رنگ و روی هواداران فوتبال را به خود دیده بود تا در لیگ قهرمانان آسیا به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند.
سفیر شوتتر:به گزارش تابناک، در این مسابقات که از سال ۲۰۰۳ با حضور تیم‌های برتر کشورهای درجه اول آسیا بدین شکل برگزار می‌شود و هنوز نمایندگان ایران موفق به فتح جام قهرمانی نشده‌‌اند. ایرانی‌ها امیدوارند در این دوره که ۴ تیم مطرح فوتبال کشورمان در مهمترین تورنمنت فوتبال باشگاه‌های قاره کهن به میدان می‌روند، این طلسم را شکسته و جام قهرمانی بالای سر یک تیم ایرانی برود. مرحله گروهی دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان اسیا امسال برخلاف دو دوره گذشته با حضور چهار نماینده فوتبال ایران پیگیری می‌شود که در نخستین بازی تیم پرطرفدار آبی‌پوش پایتخت در ورزشگاه آزادی میزبان الشباب عربستان بود که متاسفانه نتوانست از پس این تیم برآید و در ورزشگاه آزدی و مقابل دیدگان هزاران تماشاگر خود که به آزادی آمده بودند با یک گل مغلوب تیم عربستانی شد.
استقلالی‌ها که در هفته گذشته شکست سنگینی را در رقابت‌های لیگ و در انزلی متحمل شده بودند امیدوار بودند تا با حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان هم روحیه بازیکنان خود را ترمیم کنند و هم تماشاگران را در سه بازی باقیمانده به حمایت از تیم خود ترغیب کنند اما در نخستین گام که چندان موفق نبودند این تیم جوانتر الشباب بود که با بازی منطقی و حرفه‌ای‌تر توانست در خانه حریف صاحب سه امتیاز شود.
البته این بازی یک صحنه مشکوک هم داشت که خطای محرز مدافع الشباب در محوطه جریمه روی محمد قاضی از سویی داور چینی پنالتی تشخیص داده نشد تا اعتراض شدید امیر قلعه‌نویی و استقلالی‌ها را به همراه داشته باشد.
حضور ایمان مبعلی در کنار بازگشت خسرو حیدری در نیمه دوم به ترکیب استقلال جز اخبار خوشی بود که به تماشاگران استقلال رسید اما در این بازی چندان کارگر نبود. استقلال با این شکست و در پایان هفته نخست در انتهای جدول گروه A قرار گرفت و در دیگر بازی این گروه الجزیره با نتیجه سه بر دو الریان را شکست داد و در صدر جدول این گروه قرار گرفت.
برنامه بازی‌های هفته دوم گروه A
شکست آبی‌پوشان در نخستین گام آسیایی برابر الشباب عربستان
جدول گروه A بعد از پایان هفته نخست
شکست آبی‌پوشان در نخستین گام آسیایی برابر الشباب عربستان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

*** چهارشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۴:۳۹

استقلال قهرمان می شود.

سید کرم سالمی پنجشنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۵

امیدوارم به دور از هرگونه تبعیض و رعایت انصاف و صداقت در کارتان همواره موفق و پیروز و سر بلند باشید در پناه حق.

انتخاب سردبیر