کد خبر : 8252
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1395 - 6:26
690 views

شوشتر فرهنگی غنی و تمدنی دیرینه دارد

شوشتر فرهنگی غنی و تمدنی دیرینه دارد

به گزارش سفیر شوشتر، مصطفی سمالی روز یکشنبه در این نشست با بیان اینکه اقتصاد شهرستان بر پایه کشاورزی است و در حوزه کشاورزی نیاز است صنایع تبدیلی فعال شود افزود:کشت وصنعت ها در شوشتر دارای صنایع تبدیلی هستند که متاسفانه سالهاست غیرفعال بوده یا بازدهی مناسبی نداشته اند. وی اظهار داشت:در حوزه گردشگری نیز دو

به گزارش سفیر شوشتر، مصطفی سمالی روز یکشنبه در این نشست با بیان اینکه اقتصاد شهرستان بر پایه کشاورزی است و در حوزه کشاورزی نیاز است صنایع تبدیلی فعال شود افزود:کشت وصنعت ها در شوشتر دارای صنایع تبدیلی هستند که متاسفانه سالهاست غیرفعال بوده یا بازدهی مناسبی نداشته اند.
وی اظهار داشت:در حوزه گردشگری نیز دو ساحل بسیار زیبا در شوشتر وجود دارد اما بر خلاف بعضی از شهرهای استان عمران کارون وجود ندارد که اگرفعال شود بازار ، صنایع و گردش مالی در شوشتر را رونق می گیرد.
سرپرست فرمانداری شوشتر درادامه گفت:انتظار داریم که معتمدان نیازها وخواسته های مردم را به ما انتقال کنند و در شناسایی مشکلات ما را یاری دهند.
سمالی در پایان افزود:اندیشه و تفکر سرمایه گذاری در شهرستان وجود دارد که شناسایی آن در حوزه های مختلف با همکاری معتمدان و بازاریان امکانپذیر است و قطعا مسئولان شهرستان در زمینه استقبال و جذب آنان نهایت همکاری را انجام خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر