کد خبر : 7322
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 19:54
713 views

شهردار جدید شوشتر معرفی شد

شهردار جدید شوشتر معرفی شد

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، عصر امروز با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان و فرماندار شوشتر مراسم تودیع و معارفه شهردار شوشتر برگزار شد. در این مراسم از زحمات از تلاش‌های آرش دور در ۴۸ ماه تصدی سمت شهرداری تشکر شد و مهراب فلسفی زاده نیز به عنوان

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، عصر امروز با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان و فرماندار شوشتر مراسم تودیع و معارفه شهردار شوشتر برگزار شد.

در این مراسم از زحمات از تلاش‌های آرش دور در ۴۸ ماه تصدی سمت شهرداری تشکر شد و مهراب فلسفی زاده نیز به عنوان شهردار شوشتر معرفی شد.

پیش از این در شهرداری مسجدسلیمان ، شهرداری منطقه ۷ کلان‌شهر اهواز و همچنین مدیرعاملی سازمان نوسازی شهرداری اهواز را نیز در کارنامه خویش دارد.

کاظمی‌نژاد در این مراسم اظهار داشت: سیاستی در استانداری خوزستان وجود دارد که در انتخاب شهردار‌ها هیچ گونه دخالتی نمی‌شود و وظیفه انتخاب شهردار‌ها صرفا بر عهده شورا‌ها است.

وی افزود: شهردار سابق شوشتر از دیدگاه مدیرکل شهری از عملکرد مطلوبی برخوردار بود و یکی از بهترین شهردارهای استان خوزستان ارزیابی می‌شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان بیان کرد: تغییر و تحول در شهرداری‌ها در زمان‌های کوتاه مناسب نیست و مردم در کنار شهرداری‌ها به رشد و پیشرفت شهر‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر