کد خبر : 460
تاریخ انتشار : جمعه 9 اسفند 1392 - 12:16
660 views

شنیده ها از گزینه های نهایی مدیرکلی ارشاد خوزستان/+تصویر

شنیده ها از گزینه های نهایی مدیرکلی ارشاد خوزستان/+تصویر

محمد جوروند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر، علیرضا چرخابی مسئول ستاد ساماندهی سایت ها و پایگاههای خبری وخبرگزاری های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نعمت‌الله سلیمانی فرهنگی بازنشسته گزینه های جدی تصدی مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هستند به گزارش سفیرشوشتربه نقل از ایران انا،بر پایه این گزارش  محمد جوروند

محمد جوروند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر، علیرضا چرخابی مسئول ستاد ساماندهی سایت ها و پایگاههای خبری وخبرگزاری های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نعمت‌الله سلیمانی فرهنگی بازنشسته گزینه های جدی تصدی مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هستند

به گزارش سفیرشوشتربه نقل از ایران انا،بر پایه این گزارش  محمد جوروند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر، علیرضا چرخابی مسئول ستاد ساماندهی سایت ها و پایگاههای خبری وخبرگزاری های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و نعمت‌الله سلیمانی فرهنگی بازنشسته گزینه های جدی تصدی مدیر کلی  فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هستند.

هم مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم استاندار خوزستان به خوبی واقفند که اداره کل ارشاد خوزستان دیگر تحمل آزمون و خطا را ندارد و اهالی فرهنگ و هنر این استان مدیری می خواهند از جنس خودشان تا بتواند بر اوضاع این حوزه خطیر که قشر فراگیری از استان خوزستان را شامل می شود  احاطه وآگاه باشد..

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان نیاز به مدیری شناخته شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آشنا به ساختار آن، با نگاه ملی دارد.

بر اساس اخبار دریافتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد تا از نیروهای توانمند موجود در وزارت برای تصدی مسئولیت فرهنگ و هنر در استانها استفاده کند و تمایلی به استفاده از نیروهای بازنشسته نهادهای دیگر ندارد.

محمد جوروند مدیر فعلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر نیز در کارنامه اجرایی خود سابقه مدیریت همزمان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش و اندیمشک را دارد.

علیرضا چرخابی نیز با سوابق علمی واجرایی در حوزه  مطبوعات ورسانه کشور وچندین مسئولیت در وزارت ارشاد دارای  زمینه های تخصصی متعدد از جمله  عکاسی ،فیلم و سینما و نیز مطبوعات سابقه فعالیت وتدریس  دارد واز جمله طرح های ملی وی می توان به ارائه طرح ایجاد معاونت قرآنی وتصویب آن در ساختار وزارت ارشاد اشاره کرد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر