کد خبر : 4037
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1393 - 9:19
695 views

شفای دختر فلج در شب میلاد حضرت معصومه(ع) توسط آقا سبزقبا(ع)

شفای دختر فلج در شب میلاد حضرت معصومه(ع) توسط آقا سبزقبا(ع)

“حسین حاجی طالب” مدیر آستانه متبرک حضرت سبزقبا(ع) در گفتگو با دزفول امروز از شفای دختری در شب میلاد حضرت معصومه(ع) خبر داد و افزود: در ایام میلاد حضرت معصومه (س) مورخ ۷-۶-۹۳ ساعت ۹ شب متوجه شدیم که دختری به نام “مریم رحیم نژاد” که از دوران کودکی یک پایش به صورت کامل فلج

“حسین حاجی طالب” مدیر آستانه متبرک حضرت سبزقبا(ع) در گفتگو با دزفول امروز از شفای دختری در شب میلاد حضرت معصومه(ع) خبر داد و افزود: در ایام میلاد حضرت معصومه (س) مورخ ۷-۶-۹۳ ساعت ۹ شب متوجه شدیم که دختری به نام “مریم رحیم نژاد” که از دوران کودکی یک پایش به صورت کامل فلج بود، بعد از چند عمل دکترها جوابش کرده بودند که با توسل به حضرت سبزقبا(ع) این دختر در شب میلاد حضرت سبزقبا(ع) شفای کامل پیدا کرد.

وی افزود: این دختر ۲۹ ساله ساکن شهرک مدرس دزفول است که از دوران کودکی یک پایش بطور کامل فلج بوده و بدون عصا قادر به راه رفتن نبوده است. چندین بار عمل جراحی انجام داده ولی جوابی نگرفته و در آخرین عمل دکترها به گفته بودند که از نظر پزشکی این پا به هیچ وجه بطور کامل خوب نخواهد شد و فقط در بهترین شرایط ممکن است ۲۰ درصد توانایی آن باز گردد.

مدیر آستان متبرک حضرت سبزقبا(ع) ادامه داد: پس از آخرین عمل، در سه ماه پیش در خانه بستری بوده  و هیچ امیدی به خوب شدن نداشته است.

حسین حاجی طالب تصریح کرد: وقتی پدر و مادر این خانم، ناامید می شوند با حضور در حرم سبزقبا(ع) به این امامزاده عظیم الشأن متوسل شده و شفای دخترشان را از حضرت آقا سبزقبا(ع) خواستار می شوند.

وی افزود: پس از توسل به حضرت سبزقبا(ع)، یک شب این خانم، در خواب حضرت سبزقبا(ع) را می بیند ، وقتی از خواب بیدار می شود، متوجه می شود که پاهایش حس دارد، و همان جا از رختخواب بلند می شود و در حالی که پیش از این بدون عصا نمی توانست راه برود، شروع به راه رفتن می کند.

مدیر آستان سبزقبا(ع) با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن شدید این خانواده از این شفا و اطلاع از داستان، خاطر نشان کرد: بلافاصله به آستانه سبزقبا(ع) مراجعه و ضمن زیارت حضرت محمد بن موسی الکاظم(ع) با حضور در دفتر آستانه داستان شفای خود را عنوان کردند.

انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع بازدیدکنندگان  سفیر شوشتر از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر