شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشتر به عنوان واحد صنعتی سبز کشور انتخاب شد

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) گفت: در پرتو عنایات حق تعالی و با تلاش ارزشمند کلیه همکاران در راستای حفاظت از محیط زیست و گام برداشتن در مسیر توسعه پایدار ، در بیست ودومین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور، این شرکت به عنوان واحد صنعتی سبز کشور انتخاب شد.

محمدرضا عصاره نژاد افزود: بدون شک توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار تنها با رویکرد راهبردی حفاظت از محیط زیست امکان پذیر است که در این راستا، انطباق فرایندهای شرکت با محیط زیست از اهداف مهم این شرکت بوده و به صورت مستمر در حال اجرا، پایش و بازنگریست.

عصاره نژاد اظهارداشت: رعایت استانداردهای زیست ‌محیطی، ایجاد سیستم پایش لحظه‌ای، ساختار ایمنی بهداشت و محیط ‌زیست و استقرار نظام مدیریت سبز از جمله شاخص‌های بود که بر اساس آن صنایع سبز مشخص معرفی شدند که در این بین شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) با توجه به رعایت این استانداردها بعنوان واحد صنعتی سبز کشور معرفی شد.

وی در پایان ضمن تبریک کسب این عنوان و قدردانی از تلاش کلیه همکاران، ابراز امیدواری کرد که فعالیت در جهت حفاظت از محیط زیست بصورت مستمر و با جدیت ادامه پیدا کند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر و در بخش شعیبیه واقع شده است.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11511

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: