کد خبر : 3764
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1393 - 14:50
750 views

شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از خبرنگاران شوشتر تجلیل کرد

شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از خبرنگاران شوشتر تجلیل کرد

به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار،با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ تجلیل بعمل آمد. به گزارش سفیر شوشتر، مهندس مسعود صادقی با حضور در دفتر مطبوعات شوشتر ضمن تبریک روز خبرنگار یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت. رئیس

به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار،با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ تجلیل بعمل آمد.

به گزارش سفیر شوشتر، مهندس مسعود صادقی با حضور در دفتر مطبوعات شوشتر ضمن تبریک روز خبرنگار یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ با اشاره به مسئولیت خطیر خبرنگاران گفت: شغل خبرنگاری در زمره مشاغل بسیار سخت و حساس است و خبر نگاران با انعکاس صحیح اخبارو رخدادهای جاری گام های مؤثری در جامعه از زوایای گوناگون بر می دارند و علاوه برآن، اصحاب رسانه باید همواره تلاش کنند هنجارهای مثبت در جامعه را تقویت و برجسته نمایند و در انعکاس واقعیت ها کوشا باشند.

گفتنی است در این نشست صمیمی؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ با اهداء لوح تقدیر و هدایای از خبرنگاران دفتر مطبوعات شهرستان شوشتر تجلیل کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر