«سرمایه‌گذاری و واگذاری حق بهره‌برداری بنای تاریخی کاروانسرای افضل »

آگهی مزایده عمومی

«سرمایه‌گذاری و واگذاری حق بهره‌برداری بنای تاریخی کاروانسرای افضل »

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از  موسسه صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی این موسسه در نظر دارد به منظور احیاء و ایجاد کاربری بازارچه صنایع‌دستی،
‌‌بنای تاریخی کاروانسرای افضل واقع در استان خوزستان، شهر شوشتر، درمحدوده بازارشهر،جنب پارکینگ شهرداری، کوچه سنگ‌فرش(خیابان سپه)، به مساحت تقریبی عرصه ۱۰۰۰ و اعیانی ۱۵۰۰ مترمربعبرای مدت۱۲سال [یک سال تهیه طرح و اجرای عملیات تکمیلی مرمت و آماده‌سازی احیاء – ۱۱ سال بهره‌برداری (سه سال بدون پرداخت اجاره‌بها + هشت سال پرداخت اجاره‌بها)]، با مبلغ پایه اجاره‌بهای ماهیانه مبلغ ۴۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال با ضریب افزایش سالانه ۲۰ درصد طبق مشخصات مندرج در اسناد مزایده از طریق مزایده عمومی دو مرحله‌ای به صورت قرارداد سرمایه‌گذاری و واگذاری حق بهره‌برداری واگذار نماید.

اشخاصی که صلاحیت‌های لازم را از نظر کمیته فنی و بازرگانی دارا بوده‌ و بالاترین مبلغ اجاره‌بها را پیشنهاد نموده باشند به عنوان برنده مزایده شناخته خواهند شد.

   برآورد هزینه تهیه طرح و اجرای عملیات تکمیلی مرمت و آماده‌سازی احیاء بنای تاریخی مذکور مبلغ ۳/۱۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می‌باشد.

   چهار سال اول قرارداد (یک سال عملیات تکمیلی مرمت و آماده‌سازی احیاء –سه سال اول بهره‌برداری) مشمول پرداخت
اجاره‌بها نمی‌باشد.

   به منظور فراهم نمودن شرایط حضور فعال بخش خصوصی و تسهیل انجام تعهدات مالی قرارداد، طول عملیات تکمیلی مرمت و آماده‌سازی احیاء (یک سال) و هزینه‌کرد مترتب بر آن مشروط به رعایت چارچوب‌های مربوطه‌، تا یک سال و شش ماه قابل افزایش است و برنده مزایده می‌تواند در دورهعملیات تکمیلی مرمت و آماده‌سازی احیاء از بخشهای تکمیل شده، بهره‌برداری و از منافع آن استفاده نماید.

لذا از کلیه واجدین صلاحیت و درخواست‌کنندگان دعوت میشود حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ نشر آگهی تا تاریخ ۹۳/۵/۱۰اسناد مزایده را از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیاء به نشانی تهران- میدان بهارستان- خیابان نظامیه-کوچه شهید حسن اصالت- بن‌بست پنجم- پلاک ۲۱- تلفن ۳۳۹۱۳۷۹۵-۰۲۱ یا پایگاه اینترنتی صندوق احیاء و یا پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات دریافت نمایند. متقاضیان جهت دریافت اسناد مزایده می‌بایست نماینده خود را کتباً به دبیرخانه مذکور معرفی نمایند.

۱- شرکت‌کنندگان در مزایده باید ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ پایان مهلت دریافت اسناد، حداکثر تا پایان وقت اداری
(ساعت ۱۶)
روز شنبه مورخ ۹۳/۶/۱ مدارک مربوطه را تکمیل و تحویل دبیرخانه نموده و رسید دریافت نمایند.

تاریخ گشایش پیشنهادها روز یکشنبه مورخ ۹۳/۶/۲ راس ساعت ۱۰ در محل صندوق احیاء خواهد بود.

حضور شرکت کنندگان و یا نمایندگان تام الاختیار آنها با ارائه معرفینامه در جلسه گشایش پیشنهادها اختیاری است.

۲-به پیشنهادات فاقد امضاء، مشروط، مخدوش، ناقص و پیشنهاداتی که پس از تاریخ ۹۳/۶/۱ واصل گردد، مطلقاً ترتیب اثر داده نمی‌شود.

۳-سپرده “تضمین شرکت در مزایده” مبلغ ۱۵،۹۸۰،۰۰۰ریال است که فقط به صورت ضمانت‌نامه بانکی و یا پرداخت نقدی به حساب شماره ۳۷۵۰۶/۶۰ بانک مرکزی تحت عنوان تمرکز وجوه سپرده جاری صندوق احیاء و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی قابل واریز خواهد بود. مدت اعتبار ضمانت‌نامه بانکیتضمین شرکت در مزایده می‌بایست با مدت اعتبار پیشنهادها (۳ماه) برابر باشد. پیشنهادهایی که برای مدت کمتری اعتبار داشته باشند، رد خواهند شد به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چکهای شخصی و نظایر آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴- شرکت در مزایده و دادن پیشنهاد تحت هیچ شرایطی حقی برای شرکت‌کننده ایجاد نخواهد کرد و صندوق احیاء در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.

۵- سایر جزئیات و اطلاعات در اسناد مزایده درج شده است.

اطلاعات بیشتر در سایت : www .chre.ir

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=3499

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: