کد خبر : 6775
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 - 11:11
710 views

سایت اداری اداره مالیات شوشتر مورد بهره برداری قرار گرفت

سایت اداری اداره مالیات شوشتر مورد بهره برداری قرار گرفت

سایت اداری اداره مالیات شهرستان شوشتر مورد بهره برداری قرار گرفت. این پروژه با اعتباری نزدیک به ۵ میلیارد ریال هزینه صرف ساخت آن شد ، در جهت متحد و یک پارچه سازی امور اداری اداره مالیات شهرستان شوشتر مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش سفیر شوشتر ، با حضور نماینده شوشتر در مجلس ،

۱ (۹)

سایت اداری اداره مالیات شهرستان شوشتر مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه با اعتباری نزدیک به ۵ میلیارد ریال هزینه صرف ساخت آن شد ، در جهت متحد و یک پارچه سازی امور اداری اداره مالیات شهرستان شوشتر مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش سفیر شوشتر ، با حضور نماینده شوشتر در مجلس ، معاون پشتیبانی استانداری خوزستان ، مدیرکل امور مالیاتی استان ، فرماندار شوشتر و مسئولین محلی آیین افتتاحییه سایت اداری ، اداره مالیاتی برگزار شد.

در آیین بهره برداری از سایت اداری نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : در هفته کشاورزی در شهرستان شوشتر و گتوند پروژه های خیلی خوبی افتتاح شده است  عمده این پروژه ها با استفاده از پتانسیل بخش خصوصی بوده که جا دارد تشکر فراوان از سرمایه گزاران کرد.

وی افزود : با توجه به زیر ساخت های موجود در شهرستان شوشتر اگر مردم همت کنند ممکن است بخشی از معضل بیکاری را حل کرد ، البته همکاری و هماهنگی ادارات دولتی نیز بسیار در سرعت بخشیدن به امور مهم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر