کد خبر : 6326
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 5:14
653 views

سازمان های مردم نهاد مبارزه با مواد مخدر تقویت می شوند

سازمان های مردم نهاد مبارزه با مواد مخدر تقویت می شوند

 معاون فرماندار شوشتر گفت: سازمان های مردم نهاد مبارزه با مواد مخدر تقویت می شوند. به گزارش سفیر شوشتر، قنبری در نخستین نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوشتر با اشاره به نقش موثر انجمن های مردم نهاد در مبارزه با این مواد افیونی اظهارداشت:خوشبختانه در سالهای اخیر این انجمن ها در جهت پیشگیری

 معاون فرماندار شوشتر گفت: سازمان های مردم نهاد مبارزه با مواد مخدر تقویت می شوند.

قنبری

به گزارش سفیر شوشتر، قنبری در نخستین نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوشتر با اشاره به نقش موثر انجمن های مردم نهاد در مبارزه با این مواد افیونی اظهارداشت:خوشبختانه در سالهای اخیر این انجمن ها در جهت پیشگیری و کاهش آسیبهای مواد مخدر نقش موثری ایفا کرده اند.
قنبری افزود:در سال جاری یکی از مهمترین کارهای شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان تقویت این انجمن ها خواهد بود.
وی گفـت: اقدامات این انجمن ها طی سالهای اخیر درجهت جلوگیری از ابتلای بهبودیافتگان به مواد مخدر و بازگشت معتادین به جامعه ، تاثیر مثبت وخروجی بسیار خوبی در پی داشته است.
معاون فرماندارشوشتر در ادامه گفت: هم اکنون پنج انجمن مردم نهاد و چهار مرکز ترک اعتیاد و انجمنNA(معتادان گمنام) با شش گروه جهت جلوگیری و کاهش اثرات اعتیاد و کمک به معتادین در سطح شهرستان فعال هستند.
قنبری خاطرنشان کرد:باید تلاش کنیم تا از طریق کانونهای مساجد،ائمه جماعت و آموزش و پرورش آموزش های لازم پیرامون شناخت این بلای خانمانسوزبه همگان ارائه شود.
انجمن معتادان گمنام یا NA سازمان هایی غیر انتفاعی و متشکل از افرادی هستند که زندگی آن ها تحت تاثیر بیماری اعتیاد قرار گرفته و اکنون تمایل به بهبودی از آن را دارند.
در این انجمن ها جلساتی رایگان و محرمانه برگزار می شود که در آن ها بهبودیافتگان به طور مرتب گرد هم می آیند تا با عمل کردن به برنامه های از یکدیگر حمایت کرده و در مسیربهبودی باقی بمانند.

منبع:روابط عمومی فرمانداری شوشتر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر