کد خبر : 7763
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 - 13:08
706 views

سازمان‌های متولی مبارزه با “پدیده گرد و غبار” هیچ طرحی را اجرا نکردند/مشکل همچنان پابرجاست

سازمان‌های متولی مبارزه با “پدیده گرد و غبار” هیچ طرحی را اجرا نکردند/مشکل همچنان پابرجاست

به گزارش سفیر شوشتر، سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در گفتگو باخبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کاهش پدیده گرد و غبار در کشور به دلیل بارندگی‌های چند روز اخیر بیان کرد: کاهش گرد و غبار موقتی بوده و نیازمند اقدامات جدی برای ریشه‌کن کردن این پدیده در کشور از سوی مسئولان

به گزارش سفیر شوشتر، سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در گفتگو باخبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کاهش پدیده گرد و غبار در کشور به دلیل بارندگی‌های چند روز اخیر بیان کرد: کاهش گرد و غبار موقتی بوده و نیازمند اقدامات جدی برای ریشه‌کن کردن این پدیده در کشور از سوی مسئولان مربوطه هستیم.

نماینده مردم شوشتر و گتوند اظهار داشت: بعید به نظر می‌رسد که اقدامات مناسبی در خصوص مبارزه با پدیده گرد و غبار در خارج از کشور از سوی کشورهای محل بروز این پدیده صورت بگیرد. در داخل کشور نیز فعالیت‌هایی صورت گرفته، اما بسیار ضعیف و ناکارآمد است که از آن جمله می‌توان هدایت آب در تالاب‌ها، تثبیت خاک‌ها و اراضی مستعد بروز پدیده گرد و غبار را نام برد.
وی با اشاره به عدم استقبال سازمان‌های متولی مبارزه با پدیده گرد و غبار از طرح‌های ارائه شده از سوی شرکت‌ها و اساتید بیان داشت: بعضی از طرح‌ها به مرحله تولید انبوه رسیده اما هیچ‌یک از سازمان‌هایی که توسط مصوبات هیئت دولت موظف به رفع این پدیده هستند، مجوزی برای آغاز کار این طرح ها صادر کردند.
وی در ادامه گفت: این سازمان‌ها و نهادها وظایف خود را به یکدیگر ارجاع داده و حتی یک طرح را برای رفع مشکل گرد و غبار اجرا نکرده‌اند و تنها به ارائه روش‌های قدیمی مانند مالچ‌پاشی که البته آن نیز فقط در حد قول و وعده باقی مانده، اکتفا کرده‌اند.
سادات ابراهیمی در پایان بیان داشت: زمان مناسب مبارزه با بیابان‌زدایی در همین ایام بارندگی می‌باشد و امیدواریم که سازمان‌های متولی مبارزه با پدیده گرد و غبار سریعتر عملیات اجرایی خود را در امر بیابان‌زدایی و همکاری با شرکت‌هایی که طرح و ایده مناسب دارند، به مرحله اجرا بگذارند.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

حسینی .دانشجوی دکتری حقوق عمومی دوشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

جالب است نماینده محترم شوشتر در حالی که خودعضو فراکسیون محیط زیست است از موضوعی خبر میدهد که انجام نشده درحالی که خود یکی از اعضای این فراکسیون است .سوال این است نطق و یاپیشنهادی سازنده که از سوی آنجناب به این فراکسیون داده شده چیست . آیا اقدامی مثبت از سوی ایشان در این فراکسیون پیشنهاد شده ؟آینکه خبر از چیزی که باید انجام میشده ونشده دادن چه بار مثبتی برای حوزه انتخابیه دارد!!!!!!!!!!واقعآجای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دارد

انتخاب سردبیر