کد خبر : 3647
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 - 3:28
642 views

سارقان ۲۵ دستگاه خودروی نیسان در شوشتر دستگیر شدند

سارقان ۲۵ دستگاه خودروی نیسان در شوشتر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند ۴ نفره سرقت خودرو در این شهرستان و اعتراف سارقان به سرقت ۲۵ دستگاه خودروی نیسان خبرداد. به گزارش سفیر شوشتر،سرهنگ ˈبهروز حسنوندˈ دراین باره افزود: به دنبال وقوع چند مورد سرقت خودروی وانت نیسان در این شهرستان، در یک ماهه اخیر و تمرکز

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند ۴ نفره سرقت خودرو در این شهرستان و اعتراف سارقان به سرقت ۲۵ دستگاه خودروی نیسان خبرداد.

به گزارش سفیر شوشتر،سرهنگ ˈبهروز حسنوندˈ دراین باره افزود: به دنبال وقوع چند مورد سرقت خودروی وانت نیسان در این شهرستان، در یک ماهه اخیر و تمرکز سارقان در سرقت یک نوع خاص از خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم ویژه ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: شیوه ی سارقان در سرقت وانت های نیسان و رها کردن آن ها پس از مدتی در مناطق متروکه شهرستان، ظن پلیس را متوجه این مساله کرد که این سرقت ها با هدفی خاص و از سوی باندی حرفه ای دنبال می شود.

حسنوند خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات، سرانجام سر نخی از فعالیت یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار احشام به نام ˈمˈ به دست آمد که ماموران در ۲ عملیات غافل کننده با ورود به محل اختفای این سارق حرفه ای، نام برده را دستگیر و در بازرسی از محل مورد نظر مقادیر زیادی قطعات موتورسیکلت های اوراق شده کشف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با انتقال سارق به مقر پلیس و در ادامه بازجویی های فنی و علمی، متهم ضمن معرفی سه نفر از هم دستانش در شهرستان های لالی و مسجد سلیمان، به ۲۵ فقره سرقت خودروی نیسان، موتورسیکلت و تعداد زیادی احشام از اهالی منطقه اعتراف کرد.

سرهنگ حسنوند در خاتمه خاطر نشان کرد: با شناسایی سایر اعضای باند، در سه عملیات ضربتی همگی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و انجام بازجویی تخصصی به کلیه موارد اعتراف و اظهار کردند تمامی سرقت ها را به صورت باندی انجام داده اند.

متهمان با تکمیل پرونده و مستندات قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

احسان سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۵:۰۳

دشت شما درد نکنه جناب سرهنگ عالی بود کمک کنید امنیت دوباره برگرده به شهرستان شوشتر

انتخاب سردبیر