سادات ابراهیمی: مطالعات فنی آزاد راه تهران- بندرامام تغییری نکرده است

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدسادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از عدم تغییر مطالعات طرح آزاد راه تهران- بندرامام خبرداد و گفت: با توجه به اینکه آزادراه ها یکی از شریان های استراتژیک و حیاتی برای کشور به شمار می روند از سالیان گذشته بحث احداث این آزادراه مطرح بوده است و در دولت گذشته بخشی از این پروژه نیز اجرایی شده است.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در سفر حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رییس جمهور به استان خوزستان تکمیل این پروژه مورد تاکید ریاست دولت تدبیر وامید قرار گرفت.
عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: خوشبختانه منابع تکمیل این پروزه از محل اعتبارات ملی در بودجه سال آینده دیده شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار است این پروژه با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد ، حفظ مصالح ملی ، توجیه اقتصادی طرح و انتخاب کوتاهترین مسیر کما فی سابق مورد اهتمام مسئولان استان و وزارت راه و شهرسازی می باشد و تغییر در این مباحث صورت می گیرد.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی به شاخص های این پروژه اشاره کرد و گفت: مباحثی مانند پدافندغیرعامل، اراضی تملک شده توسط وزارت راه و شهرسازی  جهت احداث این آزادراه، وجود اراضی ملی در مسیر، کوتاه بودن مسافت بر اجرای این پروژه طبق مطالعات و کار کارشناسی انجام شده توسط مشاور طرح بر اجرای این طرح در سال آینده تاکید دارد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=1174

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: