کد خبر : 8104
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1395 - 5:50
722 views

رکورد دریافت نیشکر و استحصال شکر توسط کارخانه شکر کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر

رکورد دریافت نیشکر و استحصال شکر توسط کارخانه شکر کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر

مدیر عامل شرکت در گفت و گو اختصاصی با سفیرشوشتر بیان داشت: در ابتدای سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، با تلاش و همت والای سخت کوشان خستگی ناپذیر کارکنان این کشت و صنعت، در فروردین ماه سال جاری موفق شدند رکورد جدید برش، حمل و دریافت ۱۳۰۳۰ تن نیشکر و استحصال ۱۳۷۶ تن شکر

مدیر عامل شرکت در گفت و گو اختصاصی با سفیرشوشتر بیان داشت: در ابتدای سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، با تلاش و همت والای سخت کوشان خستگی ناپذیر کارکنان این کشت و صنعت، در فروردین ماه سال جاری موفق شدند رکورد جدید برش، حمل و دریافت ۱۳۰۳۰ تن نیشکر و استحصال ۱۳۷۶ تن شکر برای اولین بار در صنعت نیشکری همزمان با روز طبیعت را ثبت نمایند.

ناصر مجدی افزود: ظرفیت اسمی کارخانه دریافت ۱۰هزار تن نیشکر در ۲۴ ساعت است که اواخر سال گذسته با کمک تمامی پرسنل شرکت پس از چند روز از آغاز عملیات برداشت از ظرفیت اسمی فراتر رفتیم و رکورد دریافت ۱۲۳۲۰ تن نیشکر توسط کارخانه را به ثبت رساندیم.

مجدی گفت: یقیناً کسب این رکورد حاصل همدلی و انجام یک کار گروهی بود و امیدواریم به فضل خدای متعال همانند گذشته شاهد تداوم این رکوردها و همچنین رونق کسب و کار باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با شرایط موجود امیدواریم تا نیمه اول اردیبهشت ماه عملیات برداشت نیشکر به اتمام برسد و حدود ۹۰ هزار تن شکر استحصال کنیم که در نوع خود رکورد محسوب می‌شود.

به گزارش سفیرشوشتر، این شرکت از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی می باشد و در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر