کد خبر : 5863
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 15:40
547 views

ریزگردها سالانه ۹۰۰ میلیارد تومان به خوزستان خسارت می زند

ریزگردها سالانه ۹۰۰ میلیارد تومان به خوزستان خسارت می زند

سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی،  در ارتباط با معضل ریزگردها در کشور گفت: سالانه در خوزستان، ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت به دلیل معضل ریزگردها ایجاد می‌شود، گاهی مجلس وارد حاشیه‌هایی می‌شود که این حاشیه‌ها سبب حذف بودجه ۶۰ میلیاردی سنجش آلودگی می‌گردد. به گزارش سفیر شوشتر، نخستین

سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی،  در ارتباط با معضل ریزگردها در کشور گفت: سالانه در خوزستان، ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت به دلیل معضل ریزگردها ایجاد می‌شود، گاهی مجلس وارد حاشیه‌هایی می‌شود که این حاشیه‌ها سبب حذف بودجه ۶۰ میلیاردی سنجش آلودگی می‌گردد.

به گزارش سفیر شوشتر، نخستین مناظره زیست محیطی ویژه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با موضوع آلودگی هوا و مقابله با پدیده ریزگردها در کلانشهرها برگزار شد.

سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی،  در ارتباط با معضل ریزگردها در کشور گفت: سالانه در خوزستان، ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت به دلیل معضل ریزگردها ایجاد می‌شود، گاهی مجلس وارد حاشیه‌هایی می‌شود که این حاشیه‌ها سبب حذف بودجه ۶۰ میلیاردی سنجش آلودگی می‌گردد. این اتفاق بسیار اشتباه بود.

وی ادامه داد: شاهدیم که امروز برخی همکاران ما به زور می‌خواهند جنگل ابر را خراب کنند و جاده بسازند در حالیکه برای مسائل زیست محیطی به کار کارشناسی نیاز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر