کد خبر : 3924
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 3:45
649 views

روز کارمند در شوشتر گرامی داشته شد

روز کارمند در شوشتر گرامی داشته شد

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در جلسه ای در روز کامند ، با گرامیداشت این روز و یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر از کارمندان پرتلاش این اداره تقدیر کرد. به گزارش سفیر شوشتر، بهرامی افزود در هفته ی دولت و با توجه به خدماتی که دولت جمهوری اسلامی

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در جلسه ای در روز کامند ، با گرامیداشت این روز و یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر از کارمندان پرتلاش این اداره تقدیر کرد.

به گزارش سفیر شوشتر، بهرامی افزود در هفته ی دولت و با توجه به خدماتی که دولت جمهوری اسلامی برای ملت داشته لازم است از کلیه مسئولین نظام که در سایه ی مهمترین رکن این انقلاب یعنی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، که به عنوان منبع انرژی برای خدمتگزاران این نظام مقدس است تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: در روزگار کنونی که بیشتر کشورهای منطقه درگیر مناقشات داخلی و بیرونی هستند باید شکرگزار نعمت آرامش بود و با هرچه توان، اقتصاد و معیشت خود را محکم تر از قبل نموده و از طوفان بلاها عبور کرد.

ایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدر انقلاب گفت: با خدمت صادقانه است که می توانیم ضمن پاسداشت خون شهدا ، به اهداف بلند نظام نائل شویم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با تقدیر از زحمات کارکنان اداره در حوزه های مختلف کاری، خواست تا اولین گام در راه خدمت رسانی را تکریم ارباب رجوع و سپس صرفه جویی در مصرف بدانند تا بدین سان موجب رضایت مردم و خداوند خود باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر