روزقدس، روزاسلام است

پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر:نویسنده استاد ابراهیم ظاهری

               روز قدس فقط روز فلسطین نیست, روز اسلام است

                        امام خمینی (ره)

 امروز بحمدالله آرمان های بلند و مقدس روز جهانی قدس در حال به ثمر رسیدن است .تقویت و گسترش بیداری اسلامی ،شکل گیری انتفاضه ها ، الگو گیری ملت ها در ایستادگی مقابل ظلم و استکبار، حضور در میدان و اعلام انزجار از صهیو نیست ها و استکبار جهانی ، از جمله پیامد های روز جهانی  قدس است ؛که در سراسر جهان روز به روز به برکت انقلاب اسلامی ایران و با تدبیر و دور اندیشی امام راحل(ره)وبامدیریت جهادی وداهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارور تر وبه پیروزی حق بر باطل ،نزدیکتر می شود.

     روز جهانی قدس در حقیقت نماد صف بندی حق در مقابل باطل است .روز دفاع از مظلوم و اعلام انزجار و دشمنی با ظالم است. حضور گسترده ی مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس افشا گر جریان منفعل و منزوی حامی رژیم صهیونیستی در منطقه خواهد بود.

       مردم انقلابی مؤمن ،بصیر،ولایت مدار،قدر شناس و همیشه در صحنه دارالمؤمنین شوشتر، نیزبا تکیه بر شعار محوری مکتب اسلام“لِلظّالمِ خَصماًولِلمظلُومِ عَوناً” همگام با امت آزادیخواه  و استکبار ستیز ایران اسلامی، با حضور گسترده خود بار دیگر اوج وفاداری خود را به آرمان های بلند اسلام ،نوع دوستی ،مقاومت ،استکبار ستیزی ،عدالت گستری ،همدردی و حمایت از مردم مظلوم فلسظین در انظار جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=3428

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: