رتبه اول آبزی پروری در استان خوزستان متعلق به شوشتر است

به گزارش سفیر شوشتر، نبی‌الله خون‌میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌های شهرستان شوشتر در آبزی‌پروری، دفتر نمایندگی شیلات خوزستان در شوشتر راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: شوشتر با تولید نزدیک به یک سوم آبزیان گرم آبی در استان خوزستان متأسفانه هنوز فاقد یک اداره با چارت سازمانی مشخص در امر شیلات است.

مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به پتانسیل‌های شوشتر، بیان کرد: رتبه اول آبزی پروری در استان خوزستان متعلق به شوشتر بوده به همین دلیل از پتانسیل‌های این شهرستان استفاده می‌شود.

خون میرزایی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره حجم آلاینده‌های پساب‌های حوضچه‌های ماهی در رودخانه‌ها تصریح کرد: مطالعات اداره کل شیلات استان خوزستان تا امروز نشان داده که حجم آلاینده‌های پساب‌های حوضچه‌های ماهی در رودخانه‌ها بسیار پایین‌تر از حد مجاز بوده و مطالعات آن به زودی تکمیل و ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: استان خوزستان در تولید ماهی‌های گرم آبی رتبه دوم را در کشور دارد هدف ما افزایش تولیدوپرورش ماهی و کاهش مسائل زیست‌محیطی در استان خوزستان است.

مدیر‌کل شیلات خوزستان با اشاره به بازنگری ساختار سازمانی اداره کل اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشغول بازنگری ساختار سازمانی اداره کل هستیم روند و سعی ما بر این است که ظرف مدت حداکثر ۲ ماه دفتر نمایندگی شیلات در شوشتر راه اندازی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7410

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: