کد خبر : 5956
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 - 16:17
645 views

راه‌اندازی بخش زایمان بدون درد در شوشتر

راه‌اندازی بخش زایمان بدون درد در شوشتر

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از راه‌اندازی بخش زایمان بدون درد به منظور کاهش سزارین در بیمارستان الهادی شوشتر خبر داد.  به گزارش سفیر شوشتر، زیبا هدایتی‌نژاد امروز از راه‌اندازی بخش زایمان بدون درد به منظور کاهش سزارین در بیمارستان الهادی شوشتر خبر داد و اظهار کرد: این بخش با هدف کاهش عمل‌های سزارین مادران

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از راه‌اندازی بخش زایمان بدون درد به منظور کاهش سزارین در بیمارستان الهادی شوشتر خبر داد. 

به گزارش سفیر شوشتر، زیبا هدایتی‌نژاد امروز از راه‌اندازی بخش زایمان بدون درد به منظور کاهش سزارین در بیمارستان الهادی شوشتر خبر داد و اظهار کرد: این بخش با هدف کاهش عمل‌های سزارین مادران باردار و گسترش استفاده از این نوع روش در این مرکز ایجاد شده است. 

وی با بیان اینکه پس از طی دوره‌های آموزشی و ورزشی زایمان بی‌درد از طریق تزریق دارو انجام می‌گیرد، یادآور شد: استفاده از این نوع روش برای مادران باردار عوارض خاصی ندارد البته با توجه شرایط فیزیکی و محل قرارگیری نوزاد همه مادران نمی‌توانند از این روش استفاده کنند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود: بیمارستان تخصصی زنان و زایمان الهادی شوشتر یک بیمارستان دوستدار مادر بوده که با اعمال مراقبت‌های بهداشتی خدمات مادر به نوزاد در این مرکز بیش از گذشته ارتقا یافته است. 

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر