کد خبر : 3213
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 تیر 1393 - 4:02
731 views

دیدار با اهالی قلم در شوشتر

دیدار با اهالی قلم در شوشتر

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شوشتر با تنی چند از هنرمندان و همکاران خود از تنی چند از فعالان ادب و هنر شوشتر دیدن کرده و با اهدای جایزه از آنان تقدیر شد. به گزارش سفیر شوشتر، در این دیدار که به منظور ارج نهادن به فرهنگ و نکوداشت شأن هنرمندان و پیشکسوتان

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شوشتر با تنی چند از هنرمندان و همکاران خود از تنی چند از فعالان ادب و هنر شوشتر دیدن کرده و با اهدای جایزه از آنان تقدیر شد.

به گزارش سفیر شوشتر، در این دیدار که به منظور ارج نهادن به فرهنگ و نکوداشت شأن هنرمندان و پیشکسوتان صورت گرفت از سه تن پیشکسوتان عرصه ی شعر ، موسیقی و تئاتر دیدار و با اهدای لوح و جایزه از آنان تقدیر شد.

بهرامی در حاشیه ی این دیدار گفت: یکی از رسالت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر تعظیم در برابر هنرمندان و فرهیختگان و علی الخصوص پیشکسوتان در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری است و لذا فرصت را غنیمت دانست و در این روز فرخنده که به نام قلم مزین شده بود به دیدار بزرگان شهرمان رفته و رسم ادب را به جای آوردیم.

ایشان افزودند: ما هرچه داریم از پیشکسوتان داریم و قطع ارتباط با این بزرگان ، به منزله ی بیراهه رفتن و بدون چراغ راه ، در تاریکی قدم نهادن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر