کد خبر : 9780
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 4:13
457 views

دیدارهای عیدانه در خوزستان پیام‎آور مرگ و بیماری است

دیدارهای عیدانه در خوزستان پیام‎آور مرگ و بیماری است
استاندار خوزستان گفت: در شرایط پاندمی، این دید و بازدیدهای عیدانه به جای شادی؛ پیام‌آور بیماری، مرگ و عزا هستند و امیدواریم بانوان نخبه نسبت به آگاه‌سازی مردم در خصوص خطر این مراودات به ما کمک کنند.؛

استاندار خوزستان گفت: در شرایط پاندمی، این دید و بازدیدهای عیدانه به جای شادی؛ پیام‌آور بیماری، مرگ و عزا هستند و امیدواریم بانوان نخبه نسبت به آگاه‌سازی مردم در خصوص خطر این مراودات به ما کمک کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به خطر افزایش شیوع بیماری در ایام عید فطر گفت: در شرایط پاندمی، این دید و بازدیدهای عیدانه به جای شادی؛ پیام‌آور بیماری، مرگ و عزا هستند و امیدواریم بانوان نخبه نسبت به آگاه‌سازی مردم در خصوص خطر این مراودات به ما کمک کنند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست با جمعی از بانوان فعال در زمینه‌های اجتماعی، فرهگی، کارآفرین و نخبه استان خوزستان، با اشاره به رسم غلط تیراندازی در مراسم شادی و عزا گفت: این رسم البته در دوران گذشته متناسب با فرهنگ آن زمان بوده اما امروزه کاری ناپسند است و بارها منجر به بروز فجایع ناخواسته شده است.

وی افزود: از بانوان که همواره در حوزه‌های مختلف تاثیر زیادی در توسعه و رشد جامعه داشته‌اند، انتظار داریم در زمینه فرهنگ‌سازی در خصوص زدودن این سنت نادرست مشارکت کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به روند کاهشی بیماری کرونا بیان کرد: خوشبختانه با همت مردم، کادر بهداشت و درمان و مسئولان هم‌اکنون در مسیر کاهشی این بیماری هستیم اما با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر، نگران کاهش رعایت پروتکل‌ها هستیم و خریدها و دیدارهای عیدانه می‌تواند دوباره منجر به پیک آینده و روند افزایشی بیماری شود.

وی افزود: در شرایط پاندمی، این دید و بازدیدهای عیدانه به جای شادی؛ پیام‌آور بیماری، مرگ و عزا هستند و امیدواریم بانوان نخبه نسبت به آگاه‌سازی مردم در خصوص خطر این مراودات به ما کمک کنند.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به اثرات مخرب تحریم و بیماری کرونا در اداره امور کشور بیان کرد: بنا بر شواهد موجود امیدواریم به زودی شاهد گشایش در رفع تحریم‌ها و و رفع محدودیت در تامین واکسن و تجهیزات بهداشتی باشیم، با این وجود باید آگاه بود که شرایط عادی نبوده است.

استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: در طول تاریخ هر زمانی که مردم در انفعال و بریده از حاکمیت بوده‌اند، آسیب دیده‌ایم و مواردی همچون قراردادهای گلستان و ترکمنچای رخ داده است لذا مشارکت مردم در انتخابات، کشور را بیمه و قدرت چانه‌زنی ما را افزایش می‌دهد و امیدواریم مردم را نسبت به این مهم تشویق کنید.

وی عنوان کرد: زنان اگر اراده کنند و متحد باشند، می‌توانند سهم خود را در بسیاری از عرصه‌ها بگیرند و من هم همیشه به استفاده از بانوان توانمند در مسئولیت‌ها تاکید می‌کنم به ویژه در حوزه‌هایی که حضور بانوان مورد ترجیح است.

سلیمانی‌دشتکی در خصوص موضوع مطرح شده مبنی بی‌عدالتی در زمینه توزیع آگهی میان رسانه‌ها گفت: از طریق مکاتبه‌ای که خواهیم داشت کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌ها ملزم می‌شوند طبق روال ارشاد و تشکل رسانه و بر اساس رویکرد عدالت محورانه در خصوص اختصاص آگهی به رسانه‌ها اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر