دومین نشست کمیته قرآنی شهرستان شوشتر برگزار شد

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اعلام این خبر گفت:با توجه به قرار گرفتن در ماه پر خیر و برکت رجب و لزوم تکریم این ماه، در این نشست که با حضور برخی از فعالان قرآنی ، موسسات قرآنی فعال شهرستان و مسئول انجمن خوشنویسان شوشتر برگزار گردید ، مصوب شد با گردآوری تعدادی از هنرمندان خوش ذوق خوشنویس ، اقدام به نوشتن آیاتی از کلام الله مجید بر روی دیوارهای سطح شهر نماییم.

به گزارش  سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر علی بهرامی تصریح کرد : آیات قرآن میتواند تأثیر زیادی بر عملکرد روزانه و رفتار انسانها در جامعه داشته باشد و به همین دلیل اعضای کمیته همت گمارده اند تا هرچه سریعتر این طرح عملی و اجرا گردد و به قطع، با این حرکت، طیف گسترده ای از افراد ، با تأثیر پذیری از کلام وحی در راستای اصلاح خود و جامعه ی خویش خواهند کوشید.

وی افزود: ادارات فرهنگی شهرستان از جمله تبلیغات اسلامی ، شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی ، آمادگی خود را جهت قراردادن تمهیدات لازم بدین منظور اعلام کردند.

سیدمجید سیادتان از اساتید انجمن خوشنویسان و مسئول انجمن خوشنویسان شوشتر نیز از آمادگی اعضای این انجمن در راستای نیل به اهداف کمیته ی قرآنی شهرستان خبر داد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=2371

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: