دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شوشتر برگزار شد

به گزارش سفیر شوشتر، در این جلسه که روز شنبه هشتم خردادماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر روابط عمومی اداره کل در دفتر امام جمعه شوشتر برگزار گردید از اعضای شورای فرهنگ عمومی شوشتر که رتبه اول را در استان کسب نمودند تقدیر شد.

همایون قنواتی در این جلسه اظهار داشت:: عامل اصلی موفقیت و نمونه شدن شورای فرهنگ عمومی در شوشتر، هماهنگی بین مسئولین و تلاش وافر رئیس این شورا بوده است.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی باید با در نظر گرفتن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بر مسائل مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی تمرکز نماید.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان تأکید کرد: شورای فرهنگ عمومی، بالاترین مرجع رسیدگی به امور فرهنگی و آسیب‌های موجود در این حوزه می‌باشد و باید در این مسیر از حضور علما، نخبگان و اساتید استفاده نمود.

وی افزود: همدلی و هم‌زبانی مردم و مدیران شوشتر، در استان زبانزد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: سطح سلیقه مردم تغییر کرده و باید سطح برنامه‌ها، کیفیت طراحی و شکل برگزاری آنها را بالا برد.

قنواتی گفت: نگرش مردم و علاقه‌مندی آنها در برنامه ریزی‌ها و اجرایی کردن آنها بسیار تأثیر گزار است.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر هم در این جلسه خواستار حمایت همه جانبه مجموعه استانداری و ادارات کل در اجرایی شدن مصوبات و برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی شهرستان شد.

گفتنی است در پایان این جلسه با اهدای لوح و هدیه، از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان، تقدیر شد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=8177

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: