کد خبر : 7354
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 4:56
932 views

دستور وزیر نفت برای حمایت از نفت تهران / آیا قانون وزارت نفت برای مسجدسلیمان و تهران متفاوت است ؟

دستور وزیر نفت برای حمایت از نفت تهران / آیا قانون وزارت نفت برای مسجدسلیمان و تهران متفاوت است ؟

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از  آسماری نیوز در شرایطی که  سال گذشته مسئولان وزارت نفت  با توجیهاتی نظیر موانع قانونی و محدودیت های مالی از حمایت  نفت مسجدسلیمان سر باز  زدند ، سرمربی نفت تهران از دستورات وزیر نفت برای حمایت از نفت تهران خبر می دهد . سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به دلیل

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از  آسماری نیوز در شرایطی که  سال گذشته مسئولان وزارت نفت  با توجیهاتی نظیر موانع قانونی و محدودیت های مالی از حمایت  نفت مسجدسلیمان سر باز  زدند ، سرمربی نفت تهران از دستورات وزیر نفت برای حمایت از نفت تهران خبر می دهد .
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به دلیل مشکلات حال حاضر تیمش تمرینات نفت تهران را برای حفظ سلامتی و بهبود وضعیت روحی و روانی شاگردانش تعطیل کرده و درد و دلی را با وزیر  نفت، مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران و رئیس  هیئت امنا و موسس باشگاه نفت تهران انجام داده است  .
علیرضا منصوریان در این دردنامه با اشاره به توصیه ها و دستورات آقای وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مبنی بر حمایت از  تیم نفت تهران  گفته است  که مشکلات مالی تیم نفت تهران از سال گذشته حل نشده و از یک ماه قبل از پایان لیگ چهاردهم هنوز تسویه حساب فصل قبل انجام نشده و در فصل جدید نیز پرداختی صورت نگرفته است.
سرمربی نفت تهران با مظلوم نمایی خاصی در این نامه نوشته است : در حال جاضر عمده مشکلات ما به مسائل مالی و لجستیکی بر می گردد چون بازیکنان ما در پاسخگویی به خانواده هایشان جوابی جزء شرمندگی ندارند. این موضوع باعث شده روح و روان آنها به شدت بهم ریخته شده و شاهد مصدومیت مداوم آنها در تمرینات تیم باشیم .
علیرضا منصوریان با اشاره  به دستورات پیاپی وزیر نفت  و مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران برای حمایت از تیم نفت تهران گفته است :  استنباط من این است که شما از این موضوع بی اطلاع هستید که بخش اعظم دستورات شما عملیاتی نشده است واگرنه شک ندارم همچون گذشته با عزم و اعتقاد راسخ به حمایت از تنها نماینده فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می پرداختید.
سرمربی نفت تهران از وزیر نفت خواسته تا  شخصا برای حل مشکلات نفت تهران  ورود کند  و گفته است : آقای وزیر با وجود پیگیری های پی در پی مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران و مدیریت باشگاه نفت تهران هنوز دستور حضرتعالی در خصوص پرداخت نهایی سال گذشته و همچنین بودجه سال جاری عملیاتی و اجرایی نشده است لذا خواهشمندم به منظور رفع مشکلات فعلی و حفظ شان و جایگاه باشگاه نفت تهران در فوتبال ایران، جنابعالی رأساً  برای حل مشکلات فعلی ورود کرده و دستور دهیداقدامات لازم را مبذول فرمایند.
در این نامه که سرمربی نفت تهران برای وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ارسال کرده با صراحت از این دو مقام مسئول رده بالای وزارت نفت خواسته تا خلاف قانون عمل کرده و بودجه ای را از طریق وزارت نفت به این باشگاه ورزشی حرفه ای پرداخت کنند.
سال گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در لیگ برتر حضور داشت دچار بحران شدید مالی  شد و در آن زمان مجموعه وزارت نفت با توجیهات قانونی خاص خود  حاضر به کمک و حمایت مالی از تیم نفت مسجدسلیمان نشدند .
براساس همان  قانون هرگونه حمایت مالی مستقیم وزارت نفت از تیم نفت تهران که یک باشگاه حرفه ای به حساب می آید تخلف بوده و معلوم نیست وزیر محترم نفت بر چه اساسی شخصا برای حمایت از تیم نفت تهران دستوراتی را مبذول کرده است .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر