کد خبر : 2486
تاریخ انتشار : جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 5:57
665 views

دستور رییس جمهور؛ عزل فرماندار بروجرد در پی ممانعت از سخنرانی سید حسن خمینی / توبیخ استاندار

دستور رییس جمهور؛ عزل فرماندار بروجرد در پی ممانعت از سخنرانی سید حسن خمینی / توبیخ استاندار

در پی اقدام تاسفبار فرمانداری بروجرود در حذف برنامه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی ، رییس جمهور دستور برکناری وی ، خطاب به وزیر کشور را صادر است. به گزارش سفیرشوشتر؛ پس از آنکه برخی جریان های افراطی بدون هیچ گونه تجمع و بیانیه و تنها با با ارسال چند پیغام خصوصی به

در پی اقدام تاسفبار فرمانداری بروجرود در حذف برنامه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی ، رییس جمهور دستور برکناری وی ، خطاب به وزیر کشور را صادر است.

به گزارش سفیرشوشتر؛ پس از آنکه برخی جریان های افراطی بدون هیچ گونه تجمع و بیانیه و تنها با با ارسال چند پیغام خصوصی به فرماندار بروجرد، مانع سخنرانی نوه امام (ره) در همایش تبیین جایگاه علمی امام خمینی(ره) در شهرستان بروجرد شدند ، رییس جمهور ضمن آنکه خواستار عزل فرماندار این شهر شده ، دستور پیگیری دقیق این ماجرای تاسفبار را صادر کرده است.

8

نکته ی تاسفبارتر در مورد فرماندار عزل شده بروجرد آن است که وی پس از واکنش رسانه ها به چنین اقدام زشتی ، به دروغ اعلام کرده که «لغو سفر سید حسن خمینی به لرستان بنا به خواست خودش بوده است»!

همچنین شنیده شده که استاندار لرستان به دلیل برخی «قصور» و «تقصیرها»، به شدت توبیخ شده است.

9

مخالفت سید حسن خمینی با عزل فرماندار

از سوی دیگر، شنیده شده سید حسن خمینی پس از اطلاع از چنین واکنشی از سوی دولت، با ارسال پیغامی به رییس جمهور و وزیر کشور، مخالفت صریح خود را با عزل فرماندار بروجرد اعلام کرده است. با این حال، یک منبع مطلع به خبرنگار «انتخاب» گفته که «چنین واکنش بزرگوارانه ای، تنها از بزرگانی چون حاج سید حسن خمینی برمی آید ، اما دولت هم به خاطر این اقدام اهانت بار به نوه بزرگوار امام (ره) و هم ارسال این پیام به جریان های افراطی – که دوران بی ادبی و توهین به بزرگان به اتمام رسیده – چنین تصمیمی گرفته است.

این در حالیست که در دولت های نهم و دهم ، اتفاقات مشابهی چون ماجرای ممانعت از سخنرانی سید حسن خمینی در حرم امام (ره) و همچنین سخنرانی دکتر علی لاریجانی در حرم حضرت معصومه (س) در دولت های نهم و دهم به وقوع پیوسته بود که با وجود تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری ، با برهم زنندگان و حاشیه سازان میدانی و پشت صحنه آن ، هیچ گاه برخورد جدی نشده است.

انتخاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خلیل دلاوران جمعه , ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

کار فرماندار با یادگار امام درست نبوده

انتخاب سردبیر