فرماندار شوشتر؛

در اخبارتان مواظب آرمان‌های انقلاب اسلامی و تلاش دشمنان در آدرس غلط به مردم باشید

در اخبارتان مواظب آرمان‌های انقلاب اسلامی و تلاش دشمنان در آدرس غلط به مردم باشید
در اخبار منتشر شده مواظب آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی و تلاش دشمنان در آدرس غلط دادن به مردم باشید. ؛

حسین پنبه‌دانه‌پور در روز خبرنگار که زودتر از موعد روز خبرنگار برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این روز – روز خبرنگار – برای دست‌اندرکاران در فرمانداری شوشتر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اولویت داشت و تاکید داشتم که در اسرع وقت و در موعد مناسب برگزار شود.

وی افزود: مسئولان در مسئولیت‌ها تغییر خواهند کرد، آنچه باقی می ماند مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خبرنگاران در اخبارشان تلاش کنند مواظب امید مردم، آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و تلاش دشمنان قسم‌خورده در آدرس غلط دادن به مردم باشند.

وی با اشاره به برخی احادیث تاکید کرد: بر اساس احادیث مردم در دنیا با اموالشان زندگی می‌کنند و در آخرت با اعمالشان، تلاش کنیم با رفتار صحیح در راستای برداشتن توشه مناسب از دینا برای سفر آخرت گام برداریم.

فرماندار شوشتر عنوان کرد: در خدمت به مردم نه با من و ما بودن برایم مهم است و نه قومیت، در این زمینه به اثبات رسانده‌ام که برای خدمت به مردم هیچ محدودیتی و فیلتری وجود ندارد.

رئیس شورای اداری شوشتر گفت: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری آنچه در دستور کار دشمنان است، تحریف واقعیت و آدرس غلط دادن به مردم است، باید کوشید تا با خدمت به مردم، به کار بستن داشته‌های موجود در راستای بهبود امور از همه توانمندی خود بهره ببریم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم بگوییم که چه کسی چه کاری کرد و چه کاری نکرد، باید توجه داشته باشیم که در چه زمانی و با چه امکاناتی به این قضاوت می‌نشینیم، مقتضیات را در بررسی چنین سئوالاتی باید در نظر گرفت.

پنبه‌دانه‌پور تاگپکید کرد: در شرایط خطیر و دشواری هستیم، مردم از نظر اقتصادی و معیشتی در فشار هستند، به این دلیل بکوشیم تا باری بر مشکلات نیافزاییم چون جامعه پیرامون منتظر کوچکترین تحرک غلط برای فعالیت دشمنان از خارج کشور است، در این بین باید خیلی مواظب نفوذ باشیم.

شوشترنامه

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر