کد خبر : 691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1392 - 20:56
630 views

داوطلبان کنکور سراسری تا ۲۲ اسفند فرصت دارند ثبت نام کنند

داوطلبان کنکور سراسری تا ۲۲ اسفند فرصت دارند ثبت نام کنند

مشاورعالی سازمان سنجش از تمدید مهلت مرحله دوم ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۹۳ تا روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه خبر داد. سفیر شوشتر،به گزارش گروه آموزش خبرگزاری دانا، دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ثبت‌نام در این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org، گفت: در مرحله اول ثبت‌نام کنکور ۹۳، ۸۹۷

مشاورعالی سازمان سنجش از تمدید مهلت مرحله دوم ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۹۳ تا روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه خبر داد.

سفیر شوشتر،به گزارش گروه آموزش خبرگزاری دانا، دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ثبت‌نام در این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org، گفت: در مرحله اول ثبت‌نام کنکور ۹۳، ۸۹۷ هزار و ۵۰۸ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: در مرحله دوم نیز تا ساعت هشت صبح امروز چهارشنبه (چهاردهم اسفند ماه)، ۱۱۴ هزار و ۶۵۰ نفر در آزمون سراسری سال ۹۳ ثبت‌نام کرده‌اند که در مجموع یک میلیون و ۱۲ هزار و ۱۵۸ نفر تاکنون متقاضی شرکت در کنکور ۹۳ هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش با تاکید بر اینکه مهلت تمدید شده بیشتر برای ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شده است، اظهارکرد: تاکنون ۱۰۲ هزار و ۲۹ نفر از داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌ بودند، در این مرحله برای مشاهده اطلاعات ثبت‌نامی به سایت سازمان مراجعه کرده‌اند و پس از کنترل موارد، در صورت لزوم اطلاعات خود را ویرایش کرده‌اند.

توکلی با بیان اینکه پس از این مهلت، تحت هیچ شرایطی امکان تغییر در اطلاعات ثبت‌نامی افراد نیست، گفت: پس از به پایان رسیدن مهلت تمدید شده، امکان هیچ گونه تغییری در گروه آزمایشی، جنسیت، حوزه برگزاری آزمون و … میسر نیست.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پس از صدور کارت شرکت در آزمون، هیچ تقاضایی درباره اصلاح این گونه موارد امکان‌پذیر نخواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر