کد خبر : 7523
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 - 18:11
711 views

دانشگاه فرصتی برای تحقیق، پژوهش و بهره‌گیری از دانش و تجربه است

دانشگاه فرصتی برای تحقیق، پژوهش و بهره‌گیری از دانش و تجربه است

به گزارش سفیر شوشتر،  در ابتدای این مراسم دکتر امیر هوشنگ باورساد قائم مقام و سرپرست معاونت آموزش و پژوهش دانشکده ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و خیر مقدم به دانشجویان جدید الورود گفت: دوران دانشجویی یکی از بهترین دوران در زندگی هر انسانی است و دانشجویانی که پا به عرصه دانشگاه می گذارند می توانند

به گزارش سفیر شوشتر،  در ابتدای این مراسم دکتر امیر هوشنگ باورساد قائم مقام و سرپرست معاونت آموزش و پژوهش دانشکده ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و خیر مقدم به دانشجویان جدید الورود گفت: دوران دانشجویی یکی از بهترین دوران در زندگی هر انسانی است و دانشجویانی که پا به عرصه دانشگاه می گذارند می توانند این دوران را با موفقیت طی و ضمن ارتقای علمی از نظر فرهنگی و اجتماعی هم ارتقاء پیدا نمایند.

وی افزود: دانشگاه فرصتی است برای اینکه دانشجویان با مطالعه درست، استفاده بهینه از زمان‌ و تحقیق و پژوهش و بهره‌گیری از دانش و تجربه اساتید، خودشان را در مسیری که قدم می گذارند، رشد دهند تا روزی بتوانند با علم ارزشمند خود جایگزینی مناسب و لایق چه در حوزه مدیریتی در دانشگاه ها و چه در خدمت آحاد جامعه باشند.

سرپرست معاونت آموزش و پژوهش دانشکده با تأکید بر اینکه هدف از آمدن در دانشگاه تنها علم آموزی نیست اظهار داشت: هدف بزرگتر تزکیه نفس و شناخت راه درست زندگی کردن است و دانشجو باید تلاش کند تا زمان فارغ التحصیلی متفاوت با زمان ورود به دانشگاه باشد.

دکتر باورساد همچنین با تاکید بر اینکه دانشگاه ها و دانشکده های  علوم پزشکی با توجه به نیازی که در سطح جامعه وجود دارد معمولا از نظر شغلی آینده خوبی در انتظارشان است تصریح کرد: دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی از نظر شغلی نگران نباشند زیرا در آینده بخشی از سلامت جامعه را عهده دار مسئولیتش خواهند بود و در بحث علمی باید همواره تلاش مضاعفی داشته باشند.

قائم مقام دانشکده خطاب به دانشجویان گفت: خواسته من از شما این است که چند بعدی باشید و با وارد شدن به جامعه و اجتماع شخصیت علمی و اجتماعی خود را شکل دهید.

در این مراسم واحد های مختلف دانشکده علوم پزشکی شوشتر به دانشجویان جدید الورود معرفی و عملکرد یکساله معاونت توسعه آموزش و پژوهش  نیز تشریح شد.

در پایان مراسم نیز بسته های فرهنگی به دانشجویان اهداء گردید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر