کد خبر : 514
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1392 - 8:17
636 views

خواجه‌امیری ترانه تیم ملی را می‌خواند

خواجه‌امیری ترانه تیم ملی را می‌خواند

            بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال احسان خواجه‌امیری ترانه تیم ملی را در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل اجرا خواهد کرد. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزنیوز:فدراسیون فوتبال اعلام کرد: محمدرضا ملامحمد، رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال درباره انتخاب اجراکننده ترانه تیم ملی ایران در جام جهانی به نکاتی اشاره

 

 

 

 

 

 

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال احسان خواجه‌امیری ترانه تیم ملی را در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل اجرا خواهد کرد.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزنیوز:فدراسیون فوتبال اعلام کرد: محمدرضا ملامحمد، رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال درباره انتخاب اجراکننده ترانه تیم ملی ایران در جام جهانی به نکاتی اشاره کرد.

او گفت: کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال بعد از بررسی های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد برای انتخاب خواننده موسیقی تیم ملی در جام‌جهانی، مراحل ساخت و اجرای موسیقی با محوریت هنرمند ارجمند و فرهیخته احسان خواجه امیری را آغاز کرد. تولید ترانه تیم ملی در جام‌جهانی کاری است با ویژگی‌های بسیار جذاب و ساده که در عین سادگی، مقبولیت عامه و همه‌گیر دارد و در تلاش هستیم با ساخت این موسیقی و در نهایت کلیپ تصویری آن در جهت معرفی فرهنگ ایران قدم موثری برداریم و سعی خواهد شد تا از تمام توانمندی داخلی خود استفاده کنیم.

وی افزود: پس از ساخت ترانه و موسیقی تلاش خواهیم کرد در کمتر از دو ماه آینده پس از تولید، طی مراسمی از این اثز رونمایی کنیم. این کار با همکاری احسان خواجه امیری و کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در یک برنامه زمانبندی مشخص انجام خواهد شد. باز هم تاکید می‌کنم در تلاشیم از همه استانداردها استفاده کنیم تا اثرگذاری این ترانه در ذهن مخاطبان ایرانی در سراسر جهان نقش ببندد. در حقیقت قصد داریم تا تیم ملی را با موسیقی و ترانه‌ای بسیار جذاب و ساده بدرقه کرده و با زمزمه این موسیقی در استادیوم‌های ورزشی داخل و خارج از کشور، زمینه‌های تقویت روحیه ملی و همبستگی ملی را در بین تمامی ایرانیان در اقصی نقاط ایران و جهان را فراهم کنیم.

ملامحمد در پایان بیان کرد: جزئیات فنی بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد و در ساخت این قطعه از تمام ظرفیت‌های هنری استفاده می‌کنیم. باز هم اعلام می‌کنم که ویژگی این ترانه این است که در عین سادگی باید مقبولیت لازم را داشته باشد و به سرعت در زبا‌ن‌ها و افکار علاقمندان ایرانی نقش ببندد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر