کد خبر : 1941
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1393 - 12:02
665 views

خط انتقال آب آشامیدنی مردم شوشتر به پایین پل گرگر جابجا شد

خط انتقال آب آشامیدنی مردم شوشتر به پایین پل گرگر جابجا شد

مدیر امور آبفا شوشتر گفت: به منظور آسان سازی آمد و شد و زیباسازی منظر شهری، عملیات تعویض و جابجایی خط انتقال آب آشامیدنی مردم این شهر به پایین پل گرگر (آبشارها) با موفقیت انجام شد. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، ˈعلیرضا بنیادیˈ افزود: با توجه به

مدیر امور آبفا شوشتر گفت: به منظور آسان سازی آمد و شد و زیباسازی منظر شهری، عملیات تعویض و جابجایی خط انتقال آب آشامیدنی مردم این شهر به پایین پل گرگر (آبشارها) با موفقیت انجام شد.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، ˈعلیرضا بنیادیˈ افزود: با توجه به مشکلات ناشی از عبور خط لوله ۱۴ اینچی که در سال ۸۹ در پی ریزش بخشی از پل گرگر به صورت موقت و اضطراری روی این پل احداث شده بود با همکاری پایگاه سازه های آبی شوشتر به پایین پل انتقال داده شد.

وی ادامه داد: برای انجام این عملیات که ۱۲روز زمان برد بیش از هفت هزار نفر – ساعت کار شبانه روزی انجام و با توجه به حساسیت های مسیر و تردد بسیار از روی این پل، اداره ها و سازمان های مختلفی از جمله پلیس راهور و ادارات برق، تلفن و گاز در اجرای این عملیات سهیم بودند.

بنیادی گفت: با برنامه ریزی صحیح و استمرار کار به صورت شبانه روزی شیوه ای به کار گرفته شد که کمترین قطعی آب را در جابجایی خطوط شاهد بودیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر