کد خبر : 3663
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1393 - 5:29
612 views

خبرنگاران ناظران خوبی بر دستگاه های اجرایی هستند/هفته ای یکبار تمام سایت های استان را می بینم!

خبرنگاران ناظران خوبی بر دستگاه های اجرایی هستند/هفته ای یکبار تمام سایت های استان را می بینم!

احمد سیاحی گفت:ما مهندس مشاور استخدام می کنیم تا بر پروژه های عمرانی نظارت داشته باشد خب چه اشکال دارد ما از نظارت خبرنگاران استفاده کنیم که حتی حق الزحمه از ما دریافت نمی کنند؟ به گزارش سفیر شوشتر،احمد سیاحی معاون عمرانی استانداری خوزستان در خصوص روز خبرنگار اظهار داشت: معمولا هفته ای یکبار تمام سایت های

احمد سیاحی گفت:ما مهندس مشاور استخدام می کنیم تا بر پروژه های عمرانی نظارت داشته باشد خب چه اشکال دارد ما از نظارت خبرنگاران استفاده کنیم که حتی حق الزحمه از ما دریافت نمی کنند؟

به گزارش سفیر شوشتر،احمد سیاحی معاون عمرانی استانداری خوزستان در خصوص روز خبرنگار اظهار داشت: معمولا هفته ای یکبار تمام سایت های استان را می بینیم و مشکلاتی که طرح می شود را تا آنجا که می توانم پیگیری می کنم.

وی افزود: مثلا یکی از روزنامه های محلی نوشته بود که به یک نفر در شادگان بر سر پروانه ساخت ظلم شده است ما پیگیری کردیم و دیدیم واقعا حق با این اقاست و مشکلش را حل کردیم یا در رابطه با جاده امیدیه یا ساختمان شهرداری امیدیه هم مشکلاتی در رسانه ها انعکاس داده شده بود که آنها را هم پیگیر شدم.

احمد سیاحی تصریح کرد:خبرنگاران،سایت ها و روزنامه های محلی ناظر خیلی خوبی بر دستگاه های اجرایی هستند بنده از پیشنهادات و نظرات تمام خبرنگاران برای بهبود وضعیت استان استقبال می کنم.

وی ادامه داد:ما مهندس مشاور استخدام می کنیم تا بر پروژه های عمرانی نظارت داشته باشد خب چه اشکال دارد ما از نظارت خبرنگاران استفاده کنیم که حتی حق الزحمه از ما دریافت نمی کنند؟

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت:ارتباط خوب خبرنگاران با مسئولین استان نقش بسیار مهمی در حل مشکلات استان خوزستان خواهد داشت به شرط اینکه مطالب را به صورت صحیح و درست و مستند عنوان کنند.

وی افزود:خبرنگاران باید بر اساس اطلاعات دقیق و شفاف سخن بگویند و نباید براساس شایعات و شنیده ها عمل کند چندی پیش از اقای استاندار شنیدم که  از او پرسیده اند چرا برای استانداری صدها ماشین پلاک اروند خریده اید یا می گویند تونل بهشت آباد الان عملیات اجرایی اش در دست اقدام است در حالیکه من یقین دارم خیلی وقت است این پروژه تعطیل است.

احمد سیاحی خاطر نشان ساخت:وضعیت رسانه ها الان بهتر شده است یک زمانی فقط پالس های منفی  به مردم داده می شد البته خود ما هم تا می نشینیم جایی می گوییم مثلا در آموزش و پرورش رتبه آخر را داریم هوای آلوده و سرطان زا داریم آب شربمان بلانسبت برای حیوان هم قابل استفاده نیست راههای استان فلاکت بار است و فقط حرف های ناامیدانه می زنیم.

وی ادامه داد:ما به دنبال جذب سرمایه گذار و استفاده از افراد خبره و توانمد در استان هستیم ارائه پالس های مثبت و موفقیت های استان می تواند به مردم این امید را بدهد که مسئولین پیگیر حل مشکلات آنها هستند.

 سیاحی گفت:نمی گوییم به مردم یک بهشتی نشان دهیم که هیچ مشکلی وجود ندارد بلکه می گوییم اگر صدتا مشکل وجود دارد به مردم بگوییم که چهار تا مشکل فعلا حل شده اند و مسئولین دنبال حل مابقی مشکلات هستند.

منبع:رهیاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر