خبرنگاران با رئیس دانشگاه آزاد واحد شوشتر دیدار کردند

خبرنگاران شوشتر با رئیس دانشگاه آزاد واحد جامع شوشتر دیدار کردند

به گزارش سفیر شوشتر ، صبح امروز رئیس دانشگاه آزاد واحد جامع شوشتر در جمع خبرنگاران گفت: هر روز را می‌توان روز خبرنگار نام گذاشت، هر روزی که در جامعه رویدادی خبری تحقق پیدا می‌کند به نام خبرنگاران مزین است.

وی اظهار کرد: خبرنگاری یکی از شغل های پرمخاطره و پر استرس است ، که خبرنگاران هر روز با این مسائل دست و پنجه نرم می‌کنند.

رئیس واحد جامع شوشتر افزود: خبرنگاران ویژگی های مهمی دارند خبرنگاران پل ارتباطی مردم با دولت و دولت با مردم هستند.

دکتر غفار پوربختیار با اشاره به تاریخ و اولین نشریه و انقلاب مشروطه در ایران بیان کرد: اولین نشریه ای در ایران با نام” کاغذ اخبار” که حدوداً ۱۵۰ سال پیش نشر پیدا می‌کرد با استفاده از ماشین های چاپی که از فرانسه خریداری شده بود فقط حمد و سنای حاکمان آن روزگاران را می‌کردند.

وی در ادامه افزود: ولی با انقلاب مشروطه فضای نقد و انتقاد در کشور بازتر شد و خبرنگاران می‌توانستند از مسئولین ولو در حدی ناچیز انتقاداتی را وارد کند و توانستند مشکلات مردم را در نشریه‌ها منعکس کنند.

دکتر پور بختیار اشاره کرد: خبرنگاران اگر نقدی دارند باید منصفانه و در جهت رشد جامعه و با سندیت همراه باشد همچنین در کنار وظایف خبرنگاران باید مسئولین مشکلات عدیده خبرنگاران را مرتفع کنند از جمله حداقل حق خبرنگاران یعنی حق بیمه آنها باید از سوی دولتمردان چاره اندیشی شود.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7241

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: