کد خبر : 7870
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 - 11:48
679 views

حمایت اداره ارشاد شوشتر برای راه‌اندازی موسسات تک منظوره و چند منظوره فرهنگی هنری

حمایت اداره ارشاد شوشتر برای راه‌اندازی موسسات تک منظوره و چند منظوره فرهنگی هنری

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، دومین مؤسسه تک منظوره آموزشی، و فرهنگی هنری فردوسیان شوشتر با حضور همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در حاشیه این آئین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: این

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، دومین مؤسسه تک منظوره آموزشی، و فرهنگی هنری فردوسیان شوشتر با حضور همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در حاشیه این آئین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: این مؤسسه در زمینه برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سمینار، نمایشگاه و دوره‌های آموزشی فعالیت می‌کند.

علی بهرامی افزود: موسسات تک منظوره و چند منظوره‌ای که تحت پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کنند مجریان برگزاری برنامه‌ها و سیاست‌های فرهنگی و هنری این وزارتخانه بوده و آمادگی و شرایط لازم را برای علاقمندان به تأسیس این مؤسسات فراهم می‌کنیم.

وی گفت: هدف از ایجاد این مؤسسه ضمن کاهش تصدی‌گری دولت، ایجاد اشتغال، مشارکت افراد و سلایق مختلف در برگزاری برنامه‌ها و همایش‌ها و استفاده از حداکثر توان و امکانات بخش خصوصی در بهتر برگزار کردن برنامه‌هاست.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر