کد خبر : 5210
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1393 - 14:20
639 views

حقوق بشر ابزاری برای سرپوش گذاشتن بر جنایات بشری

حقوق بشر ابزاری برای سرپوش گذاشتن بر جنایات بشری

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که حقوق بشر ابزار زورگویی و ستم استعمارگران به کشورهای مستضعف است، گفت: سازمان های حقوق بشر در جهت حفظ منافع آمریکا عمل کرده و در مقابل جنگ و خونریزی عکس العملی از خود نشان نمی دهد. به گزارش سفیر شوشتر، حجت

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که حقوق بشر ابزار زورگویی و ستم استعمارگران به کشورهای مستضعف است، گفت: سازمان های حقوق بشر در جهت حفظ منافع آمریکا عمل کرده و در مقابل جنگ و خونریزی عکس العملی از خود نشان نمی دهد.

به گزارش سفیر شوشتر، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به عملکرد سازمان حقوق بشر که سبب خفت و خواری آن در جامعه بین المللی شده است، اظهار داشت: اقدام های سازمان حقوق بشر موجب ناامیدی بشریت نسبت به کارآیی این سازمان شده است.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی با بیان این که حقوق بشر ابزاری برای زورگویی و استبداد استعمارگران به کشورهای ستم دیده است، ابرازداشت: کشورهای استعمارگر براساس نقشه های خود تعریف و تفسیرهای گوناگونی از حقوق بشر دارند.

وی با بیان این که از عصر حاضر به عنوان عصر بمباران اطلاعات نام برده می شود، تصریح کرد: اقدامات نظام سلطه در عرصه حقوق بشر چنان وحشیانه و بر اساس تفکرات قرون وسطایی است که هر گونه توانایی اجرای حقوق بشر در کشورها از سوی سازمان حقوق بشر را به دور از واقعیت نشان می دهد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروزه با نام حقوق بشر و حمایت سازمان های حقوق بشری در نقاط گوناگون جهان جنگ و کودتا صورت می گیرد، بیان داشت: سازمان های حقوق بشری در مقابل خون ریزی و جنگ نه تنها واکنشی از خود نشان نمی دهند بلکه وجود این جریان ها در جهان را انکار می کنند.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی با اشاره به این که تأمین منافع آمریکا و نظام سلطه جهانی از اهداف سازمان حقوق بشر است، تأکید کرد: تعریف اصلی حقوق بشر در این سازمان حفظ منافع سلطه و محرومیت کشورهای مستضعف دنیا است.

وی با بیان این که بیداری رفتار بین المللی برخی کشورها سبب کم رنگی مشروعیت سازمان حقوق بشر شده است، اظهارداشت: امروزه جوانان تحصیل کرده کشورهای ستم دیده به خوبی دریافته اند که ادعاهای حقوق بشر دلسوزانه نبوده و در جهت حفظ منافع کشورهای استعمارگر است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر نظام سلطه را سبب پیشگام شدن کشور در عرصه استقلال و بیداری در دنیا دانست و افزود: کشورهای اسلامی و غیراسلامی، ایران را به عنوان سردمدار مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه جهانی می دانند و سازمان حقوق بشر را محدود به انجام وظایف و حفظ منافع خاصی معرفی می کنند.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی در پایان افزود: آمریکا که ادعای اجرای حقوق بشر در کشور خود را دارد چرا هیچ گونه واکنشی نسبت به کشته شدن سیاه پوستان در کشور خود نمی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر