کد خبر : 5793
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1393 - 11:48
562 views

حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر شعبیه در راهپیمایی ۲۲بهمن

حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر شعبیه  در راهپیمایی ۲۲بهمن

امام جمعه شعبیه گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر شعبیه با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه ای دیگر آفریدند.   حجت الاسلام عبدالرحمان منصوری امام جمعه شعیبیه در گفت و گو با سفیر شوشتر اظهار داشت: فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در خیابان‌های بخش شعبیه طنین‌انداز شد و مردم ولایتمدار

امام جمعه شعبیه گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر شعبیه با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه ای دیگر آفریدند.

 

حجت الاسلام عبدالرحمان منصوری امام جمعه شعیبیه در گفت و گو با سفیر شوشتر اظهار داشت: فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در خیابان‌های بخش شعبیه طنین‌انداز شد و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر شعبیه با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه ای دیگر آفریدند.

وی افزود: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند ایمان به خدا و انقلاب و آرمان های آنها همیشه در دل آنها وجو دارد و زیر سایه ی مقام معظم رهبری خواهند بود.

امام جمعه شعبیه بیان کرد: مردم با حضور در این حماسه به دشمنان نظام مقدس اسلام ثابت کردند تهدید ها  تاثیری بر اعتقاد و ایمان مردم عزیز نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: مردم ضمن ایستادگی معتقدند که این بازی توافق کلی و جزئی بازی در میدان رقیب است و ما راضی به فرسایشی شدن مذاکرات نیستیم و حتما مسئولان نیز پیام مردم و رهبر معظم انقلاب را دریافت کرده‌اند.

حجت الاسلام عبدالرحمان منصوری، عنوان کرد: دولت‌های استکباری بهتر است دست از شرارت بردارند و با مردم ایران بسازند؛ چرا که ملت ایران دست از خواسته‌های خود بر نمی‌دارند و از خداوند متعال خواستاریم نظام، رهبری، دولت و ملت ایران را تا ظهور امام زمان (عج) از هر خطری حفظ کند.

 امام جمعه شعبیه به نقش مردم و جوانان در کشور اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تحریم ها باعث شده است که جوانان انقلابی و شیعه ی ما نشان دهند که با فشار و زورگویی مخالف و خود برای کشور تلاش می کنند تا دشمنان و تحریم ها  نابود شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مجید شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۲۰

سلام
با تشکر از سایت سفیر در پوشش اخبار بخش محروم شعیبیه

انتخاب سردبیر