کد خبر : 3540
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 - 4:41
644 views

حذف ۱۰ میلیون یارانه‌بگیر و فهرست جدید

حذف ۱۰ میلیون یارانه‌بگیر و فهرست جدید

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با شناسایی ۱۰ میلیون نفر از افراد پردرآمد جامعه، به زودی فهرست جدید یارانه‌بگیران اعلام می شود. به گزارش سفیر شوشتر، علی طیب نیا در چهارمین نشست فرصت تاریخی انقلاب(فتا) در اصفهان گفت: این افراد پردرآمد شناسایی شده اند و به زودی و آرام آرام از فهرست یارانه‌بگیران حذف می

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با شناسایی ۱۰ میلیون نفر از افراد پردرآمد جامعه، به زودی فهرست جدید یارانه‌بگیران اعلام می شود.

به گزارش سفیر شوشتر، علی طیب نیا در چهارمین نشست فرصت تاریخی انقلاب(فتا) در اصفهان گفت: این افراد پردرآمد شناسایی شده اند و به زودی و آرام آرام از فهرست یارانه‌بگیران حذف می شوند.

وی با اشاره به اینکه عدالت نیست به همه افراد کشور یارانه تعلق گیرد، تصریح‌کرد: دولت برای اجرای عدالت یکی از بسته های حمایتی همچون بیمه همگانی و حمایت از تولید داخلی را تدوین و اجرا کرد.

کاهش ۷۵ درصدی تورم

وزیر امور اقتصادی و دارایی از کاهش ۷۵ درصدی تورم خبر داد و گفت: در طول یک سال تورم نقطه به نقطه کشور از ۴۵ درصد به زیر ۱۵ درصد رسید.

طیب‌نیا افزود: با افزایش صادارت غیر نفتی و توجه به صنایع خرد پیش‌بینی می‌شود کشور تا دو سال آینده از رکود خارج شود.

وی درباره با نرخ سود بانک‌ها اظهار کرد: رقابت نادرستی میان بانک‌ها بر سر سود بانکی بودکه در نهایت سقف سود به ۲۲ درصد رسید.

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه هم اکنون ثبات و آرامش در بازار کشور حاکم است، گفت: کارشناسان اقتصادی معتقدند هم اکنون قیمت‌ها در بازار سرمایه به کف رسیده و دولت با ارائه اوراق مشارکت بدون ضامن در بورس این وضعیت را بهبود می بخشد.

۹ هزار میلیارد تومان حاصل اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها

وزیر اقتصاد گفت: در پی اجرای گام دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها ۹ هزار میلیارد تومان درسه بخش اقشارکم درآمد، بهداشت عمومی و تولید اختصاص یافت.

وی با اشاره به این که این بودجه حاصل درآمد از افزایش قیمت حامل های انرژی مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بود، اظهار کرد: درآمد حاصل از افزایش حامل ها در مرحله نخست اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها ۲۷ هزار میلیارد تومان بود.

وزیر اقتصاد بابیان اینکه دولت سال گذشته ۲۸۰۰ میلیارد تومان از محل فروش سهام برخی شرکت های دولتی به دست آورده بود، افزود: این رقم هم در اختیار وزارت بهداشت قرارگرفت تا بتواند هزینه های درمانی بیمارستان ها را کاهش دهد.

طیب‌نیا به مشکلات اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: قطار سریع‌السیر اصفهان و طرح احیای زاینده رود از اولویت های دولت است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شهروند یکشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۶:۳۲

کسی را نمی توی تواند شناسایی کند به جزء کارمند و حقوق بگیران دولتی را. .بازاریان و تاجران که هیچ وقت درآمد خود را نمی گویند.

انتخاب سردبیر