جلسه توجیهی نامزدها انتخابات مسجدسلیمان با حضور خبرنگاران برگزار شد / + تصاویر

جلسه توجیهی کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور کاندیداها، فرماندار، دادستان و فرمانده منطقه انتظامی در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه فرماندار ضمن خیرمقدم و استقبال از حضور کاندیداها توضیحاتی در مورد اجرای صحیح و دقیق انتخابات بر اساس قانون ارائه نمودند. ایشان گفتند: همه تلاش خود را جهت برگزاری انتخاباتی صحیح، قانونی و پرشور به کار خواهیم بست و از کاندیداها درخواست نمودند ضمن مطالعه قانون انتخابات و آیین نامه اجرایی آن علاوه بر آشنایی با حقوق خود با تکالیف قانونی خودشان نیز آشنا شوند.

ایشان در ادامه خواستار رعایت اخلاق از سوی کاندیداها شد و توصیه نمود ضمن رعایت قانون و اخلاق توسط کاندیداها به طرفداران شان نیز جهت رعایت قانون و اخلاق توصیه های لازم را بنمایند. گوروئی گفت: تا روز شنبه نتایج احراز صلاحیت توسط هیئت های نظارت اعلام خواهد شد. انتظار می رود در صورتی که کاندیدایی صلاحیتش احراز نشد از طریق مراجع قانونی اعتراض خود را پیگیری نماید.

این در حالی است که در شهرستان شوشتر اطلاعات و آمار به ندرت در اختیار خبرنگاران قرار می گیرد و گویا فضا در شهرستان شوشتر با سایر شهر های همجوار تفاوت دارد .

IMG_0095-copy k-copy a-copy6 b-copy3 c-copy3 e-copy2 fr-copy g-copy1

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7883

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: