جشنواره شعر ردپای ماه ، حسن مطلع دور جدی فعالیتهای فرهنگی در استان

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، حسین براتی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که در پنجمین جشنواره منطقه ای شعر غدیر حضور یافت گفت: خوشحالم که در این شرایط نامناسب بودجه ای با تلاش و مدیریت جهادی کارکنان و هنرمندان ، می توانیم برنامه های فرهنگی استان را مثل گذشته و حتی استوارتر از گذشته برگزار کنیم.

وی گفت: با ابراز خرسندی از کیفیت بالای برگزاری جشنواره ردپای ماه در شوشتر گفت: این جشنواره که گره خورده به نام مولا علی (ع) است حسن مطلع دور جدید از فعالیتهای جدی در عرصه شعر و ادب استان خوزستان است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی خوزستان گفت: بر اساس تقویم فرهنگی که طرح ریزی گردیده و به عنوان پیشانی کارهای فرهنگی ما قرار گرفته ، انشاءالله در آینده ، به برکت همت و پشتیبانی عزیزان هنرمند و علاقه مندان و ارادتمندان به فرهنگ و ادبیات ملی  و آیینی ، شاهد اتفاقات و رخدادهای خوبی در این حوزه باشیم.

بهمن ساکی مسئول بسیج هنرمندان خوزستان هم در سخنانی شعر آیینی را از تأثیرگذارترین شاخه های شعر معاصر عنوان کرد و تلاش شاعران استان در این زمینه را ستود.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4607

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: