کد خبر : 999
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 11:53
964 views

جزئیات کامل بودجه سال ۱۳۹۳ شهرداری شوشتر

جزئیات کامل بودجه سال ۱۳۹۳ شهرداری شوشتر

 جزئیات کامل بودجه سال ۱۳۹۳ شهرداری شوشتر  قابل توجه شهروندان محترم سفیر شوشتر ،همانگونه که مستحضر هستید، منتخبین شما در شورای اسلامی شهر شوشتر که با درایت و اعتماد شما شهروندان گرامی انتخاب شده اند، با اتکال به ایزد منان و حمایت های بی دریغ شهروندان شریف و نجیب دارالمومنین شوشتر، همکاری صمیمانه مسئولین دلسوز، نماینده

 جزئیات کامل بودجه سال ۱۳۹۳ شهرداری شوشتر

 قابل توجه شهروندان محترم

سفیر شوشتر ،همانگونه که مستحضر هستید، منتخبین شما در شورای اسلامی شهر شوشتر که با درایت و اعتماد شما شهروندان گرامی انتخاب شده اند، با اتکال به ایزد منان و حمایت های بی دریغ شهروندان شریف و نجیب دارالمومنین شوشتر، همکاری صمیمانه مسئولین دلسوز، نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم، نیروهای محترم امنیتی و نظامی و انتظامی و همه مسئولین ادارات و سازمان ها خصوصا ادارات خدمات رسانی همچنین اتحاد و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر خصوصا شهردار محترم و پرسنل خدوم شهرداری در شش ماه گذشته که از فعالیت شورای چهارم می گذرد، با تلاش های فراوان زیرساخت های شهرداری و شورای شهر همچنین راه های رسیدن به تعامل هر چه بهتر و بیشتر با مسئولین محترم شهرستان و مردم و نخبگان شهری و دلسوزانی که با ارشادات و راهنمایی های خود همواره شهرداری و شورای شهر را مورد لطف خود قرار داده اند را ترمیم نموده و لیست کارها در این ماه های گذشته مشخص شده است و کمر همت برای فعالیت هر چه بیشتر به گونه ای که در شأن مردمی همچون شما سروران گرامی و در خور شهری کهن چون شوشتر باشد، بسته ایم تا انشاالله بتوانیم در سال ۱۳۹۳ گوشه ای از اعتماد شما را جبران نماییم.

به همین دلیل در بودجه سال ۱۳۹۳ که جهشی خوب در آن دیده شده می طلبد همه دست در دست هم و با همفکری و تلاشی بیش از پیش به عمران و آبادانی و زیبایی شهرمان بپردازیم که در این راستا از همه دلسوزان شوشتری مقیم شهر و استان و کشور خصوصا پیمانکاران عزیز بومی، جامعه مهندسی و معماری (سازمان نظام مهندسی شوشتر)، طراحان و هنرمندان، فرهنگیان و دانشگاهیان دانشگاه های مستقر در شهرستان شوشتر، کسبه محترم و همه شهروندان گرامی انتظار همکاری داریم.

در پایان نظر همه شما سروران را به بودجه تصویبی سال آینده که با همت بلند همکاران محترم در شورای اسلامی شهر شوشتر، شهردار گرامی و پرسنل محترم شهرداری و با تأیید جناب فرماندار محترم تهیه گردیده است، جلب می نمایم.

۱. حقوق و هزینه های جاری همراه با مقداری از دیون عقب افتاده سال های قبل: ۱۰۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

۲. آسفالت معابر شهری (اولویت اول): ۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

۳.پیاده رو سازی و بدنه سازی معابر شهری: ۲۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

۴. تکمیل، توسعه و تجهیز فضای سبز و تأسیسات شهری: ۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال. 

۵. تملک، تخریب و پاکسازی املاک واقع در طرح تعریض. سهم شهرداری شوشتر: ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

۶. بهسازی و نگهداری جوی و کانال های سطح شهر: ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

۷. احداث و تکمیل پل ها و تقاطع غیر همسطح شهری. سهم شهرداری شوشتر: ۱۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

۸. تکمیل، توسعه و تجهیز فضاهای ساختمان های اداری و واحدهای شهرداری: ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

۹. تهیه و تکمیل مبلمان شهری و ترافیکی و زیباسازی شهری: ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

۱۰. مطالعات طرح های مورد نیاز شهرداری: ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

۱۱. تجهیز ماشین آلات شهرداری: ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

۱۲. ایجاد و امکان فضای ورزشی و توریستی: ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

۱۳.توسعه فضای مناسب گردشگری، تفریحی، ورزشی، هتل، باغ شهر، شهربازی و غیره از طریق جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی: ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

جمع کل بودجه جاری، عمرانی و سرمایه گذاری: ۶۴ میلیارد تومان برآورد گردیده و مورد تصویب قرار گرفت.

قابل ذکر است که کل بودجه سال گذشته ۹,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان بوده است که تا پایان آذر ماه ۹۲ محقق شده است و تا پایان سال جاری حدود ۱۴ میلیارد تومان تحقق می یابد.

در پایان جا دارد از تمام کسانی که ما را در محقق کردن بودجه سال جاری یاری نمودند، خصوصا از اعضای محترم شورای اسلامی شهر شوشتر دوره سوم تشکر و قدردانی نماییم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خلیل دلاوران پنجشنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲

خدا کنه این آسفالتی رو که گذاشتن اولویت اول، در عمل تبدیل به الویت آخر نشه، و بودجه ش حیف و میل نشه. و ما عملا خیابونهای شوشتر رو کاملا با آسفالت جدید ببینیم. نه فقط ببینیم چاله ها رو با آسفالت جدید ترمیم کنن. بگن بودجه تموم شد

انتخاب سردبیر