کد خبر : 8121
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1395 - 16:09
1,097 views

جزئیات شهادت ۴ مستشارارتش در سوریه / شهادت فرمانده رکن دوم تیپ ۴۵ تکاور شوشتر

جزئیات شهادت ۴ مستشارارتش در سوریه / شهادت فرمانده رکن دوم تیپ ۴۵ تکاور شوشتر

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ۴ تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند، طی چند روز گذشته توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند. ستوان دوم «شهید مجتبی یداللهی» از تیپ ۶۵ نوهد(نیروی مخصوص

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ۴ تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند، طی چند روز گذشته توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

ستوان دوم «شهید مجتبی یداللهی» از تیپ ۶۵ نوهد(نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی) از اهالی تهران است که طی عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.
۱۳۹۵۰۱۲۳۲۱۰۶۲۷۳۲۲۷۴۹۳۴۱۱۰
شهید «محسن قطاسلو» از تکاوران تیپ ۶۵ نوهد ارتش جمهوری اسلامی از اهالی پاکدشت در استان تهران است که به‌ تازگی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوسته است.
۱۳۹۵۰۱۲۳۱۱۳۱۵۲۲۵۶۷۴۸۹۵۰۱۰
سروان «شهید مرتضی زرهرند» یکی از تکاوران تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده شاهرود و از اهالی شهرستان شیروان از استان خراسان شمالی است که طی عملیات مستشاری و در سن ۳۶ سالگی به شهادت رسید.
۱۳۹۵۰۱۲۴۰۱۱۸۳۸۹۲۳۷۴۹۳۷۶۱۰
سرهنگ «شهید مجتبی ذوالفقار نسب» از رکن دوم تیپ ۴۵ تکاور از اهالی شهرستان شوشتر در استان خوزستان است که طی عملیات مستشاری در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.
۱۳۹۵۰۱۲۳۲۱۱۵۳۵۵۴۳۷۴۹۳۴۳۱۰

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر