ثبات در فرمانداری شوشتر به افزایش مشارکت سیاسی خواهد انجامید

به گزارش سفیرشوشتر، در حالی که ساعت های واپسین ماه مبارک رمضان و روز عید فطر را سپری می‌کنیم این ایام مصادف شده است با سفر دور دوم ریاست جمهوری و هیات دولت به استان خوزستان که قرار است در آخر هفته جاری جهت پیگیری مصوبات سفر دور اول به خوزستان باشد.
همانگونه مشخص است در حال حاضر فضای مجازی بستری برای تبادل افکار و نظرها در مسائل کلان و جزیی بدل شده است که در آن فضا بسیاری از تحولات صورت میپذیرد، اما در ۷۲ ساعت گذشته اغلب پیام ها در این فضا حول شایعه تغییر فرماندار شوشتر می چرخد.

اما آنچیزی که از راه رو های استانداری به گوش می‌رسد قطع به یقین تغییر سرپرست فعلی فرمانداری گتوند و معارفه فرماندار جدید حداکثر تا اوایل خرداد ماه صورت می‌پذیرد، و صحبتی از تغییرات فرمانداری در شوشتر نیست.
همچنین در این راستا گروهی از فعالین سیاسی اجتماعی میکوشند تا با راه اندازی پویشی (کمپینی) پیگیر جمع‌آوری امضا مجازی در حمایت از فرماندار شوشتر و ارائه آن به نهادهای تصمیم گیر باشند.
اما در این اثنا گروه و طیف موسوم به وابسته در خوشبینانه ترین حالت ممکن در فضای مجازی سکوت اختیار کرده تا ببینند تا پایان اردیبهشت ماه آیا تغییری در فرمانداری صورت می پذیرد یا خیر و متناسب با آن موضع گیری کنند.
در حالی که ۱۷ ماه از روی کار آمدن دهدشتی می‌گذرد اقداماتی در حوزه عمرانی و تقویت زیرساخت ها در شهر و روستا با تمام کارشکنی ها توسط وی پیگیری شده که می‌توان تیتروار از مهمترین اموری که پیگیری شد به شروع بکار پروژه آبرسانی به روستاهای و بخش‌های شعیبیه، مدرس، میان آب، پیگیری تا معرفی پیمانکار پروژه مسکن مهر شوشتر و تخصیص اعتبار آن پروژه، مدیریت جدی آرد و نان در شوشتر هم‌چنین مدیریت خیلی از مسائل و بحران ها در این مدت ۱۷ ماه بوده است.
اما چیزی که بیشتر از فرماندار مقتدر شوشتر سراغ داریم استقلال در تصمیم‌گیری‌ها و جهت‌گیری‌ها است و وی بیشترین هزینه را در شوشتر به علت داشتن این فضائل مدیریتی پرداخت می‌کند.
اقدامات مذکور و دیگر رویکردهای مدیریتی از فرماندار با درایت شوشتر تجلی بارزی است از مدیر تراز ملی در دولت سیزدهم در جهت انقلابی، مردمی و مستقل بودن.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10774

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: