کد خبر : 6940
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 9:35
736 views

تکذیب خبر بی آبی در روستای دیلم

تکذیب خبر بی آبی در روستای دیلم

ارژنگ محمدی در گفت و گو با سفیر شوشتر اظهار داشت: مطلب منتشر شده در یکی از رسانه های خبری مجازی با عنوان «در روستای دیلم شوشتر حتی آب نوشیدنی هم وجود ندارد» تکذیب می شود. وی افزود: طبق آمار مرکز بهداشت شهرستان شوشتر روستای دیلم قدیم جمعیتی بالغ بر ۱۳۵۰ نفر را شامل می شود.

ارژنگ محمدی در گفت و گو با سفیر شوشتر اظهار داشت: مطلب منتشر شده در یکی از رسانه های خبری مجازی با عنوان «در روستای دیلم شوشتر حتی آب نوشیدنی هم وجود ندارد» تکذیب می شود.

وی افزود: طبق آمار مرکز بهداشت شهرستان شوشتر روستای دیلم قدیم جمعیتی بالغ بر ۱۳۵۰ نفر را شامل می شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی بیان کرد: این روستا حدود چهار سال است که اقدام به اخذ انشعاب از خط لوله آب حیات نموده و بطور ۲۴ ساعته از نعمت آب آشامیدنی سالم از این خط لوله،که کیفیت بالای آن بر همگان مشهود است،استفاده می کند

وی به عکس های درج شده اشاره کرد و گفت:  عکس های درج شده  تزئینی است و اصلا متعلق به منطقه دیلم نیست لذا چنین مطلبی به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می شود.

محمدی تصریح کرد: درباره موضوع فاظلاب به اطلاع میرساند که این امور هیچگونه اعتباری جهت اجرای پروژه های فاضلاب روستایی دریافت نمی کند و تنها پروژه ای که در استان خوزستان در حال حاضر در حال اجراست پروژه فاضلاب سردارآباد است که پروژه ای ملی و در استان منحصر بفرد است و در روستاها این موضوع تاحدودی توسط دهیاری ها و در قالب طرح های هادی انجام می شود.

در پایان لازم به ذکر است با پیگیری های تلفنی این امور با آقای حمزه محمدیان مسئول گروه جهادی شهید سلمانی روستای دیلم که این موضوع به نقل از وی منتشر شده است نامبرده اظهار داشته که بسیاری از مطالب درج شده در این خبر را بیان ننموده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

حمزه محمدیان سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۵:۲۷

این مطالب گفتم ولی خبرنگار بزرگترش کرده چون شبکه روستا بیش از۴۰سال عمر دارد وسبب پر شدن از شن وغیره گردیده همه اهالی از پمپ آب استفاده می کنند وامیدوارم سری بزنید ومسجد روستا اصلا براش آب نمیاد مشکل آب خودمون حل کردیم نه اداره آب وفاضلاب

سلمانی سه شنبه , ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۶:۴۲

اب وفاضلاب فقط نشستی تکذیب وتایید میکنی ی سری به روستا بزن ببین شما هیچ دخالتی نداری جالی اینجاست تنها روستایی در ایران است که دو نفر مغازه فروش اب تصفیه دارن

انتخاب سردبیر