کد خبر : 985
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:14
644 views

توهین بی سابقه کوچک زاده: هاشمی می گفت دولت نامشروع است، اما من می گویم نامشروع تو هستی و تمام کس و کارت!

توهین بی سابقه کوچک زاده: هاشمی می گفت دولت نامشروع است، اما من می گویم نامشروع تو هستی و تمام کس و کارت!

عصر دیروز وزیر اطلاعات در نشستی غیر رسمی به دعوت چند تن از نمایندگان مجلس شرکت کرد تا به سوالات مختلف پاسخ دهد. سفیرشوشتر به نقل از روزنامه قانون،در این نشست تعدادی از نمایندگان از جمله حجج الاسلام رسایی، نبویان و آقایان کریمی قدوسی، پژمان فر، زارعی با متانت سوالاتی را طرح و حجت الاسلام

عصر دیروز وزیر اطلاعات در نشستی غیر رسمی به دعوت چند تن از نمایندگان مجلس شرکت کرد تا به سوالات مختلف پاسخ دهد.

سفیرشوشتر به نقل از روزنامه قانون،در این نشست تعدادی از نمایندگان از جمله حجج الاسلام رسایی، نبویان و آقایان کریمی قدوسی، پژمان فر، زارعی با متانت سوالاتی را طرح و حجت الاسلام علوی نیز به سوالات مرتبط با حوزه مسئولیتش پاسخ گفت.

اما اعتراض مهدی کوچک‌زاده به حضور یکی از همراهان وزیر به مشاجره ای تبدیل شد و جلسه را به تشنج کشید. بر اساس شنیده‌ها وزیر اطلاعات در پاسخ به اعتراض وی می‌گوید: ایشان از همراهان بنده هستند و من حق قانونی دارم ایشان را با خود به جلسه بیاورم. کوچک‌زاده که این سخنان در وی تاثیری نداشته شروع به اتهام زنی به همراه وزیر می‌کند و خطاب به وی می‌گوید: چرا این فرد را به همراه خودتان آورده‌اید؟ با این کار به همه توهین کردید و این یک نکته منفی در ذهن بنده می ماند و در آینده هر کجا بنشینم، می گویم.

کوچک زاده در ادامه و با همان روش خاص خودش اتهامات زننده ای را به فرد همراه وزیر اطلاعات نسبت می دهد و می‌گوید: بنده این فرد را در جاهای نامناسب دیده‌ام، می‌خواهید رو کنم؟! وزیر در پاسخ به تهمت‌های کوچک زاده می‌گوید: ایشان یک فرد مسلمان و دارای شخصیت هستند. نباید به ایشان توهین کنید و شاید بنده ایشان را برای ماموریت به محلی بفرستم شما چرا بی احترامی می‌کنید؟ ایشان در جلسه هستند شما به صحبت هایتان ادامه دهید. و اگر قرار باشد ایشان را از جلسه بیرون کنید بنده نیز بیرون می روم.

حمید رسایی که قصد داشت جلسه را آرام کند خطاب به کوچک زاده گفت: شما اگر اعتراضی دارید جلسه را ترک کنید و آقای وزیر حق دارند همراهانی با خود بیاورند ولی کوچک زاده در ادامه با پرخاش می‌گوید: مملکت رو به قلدری رفته است که وزیر اینگونه برخورد می کند.

کوچک زاده با تهدید وزیر ادامه می‌دهد: من از این جلسه می‌روم و از راه های دیگر سوالات را مطرح می‌کنم. حجت الاسلام علوی نیز با متانت پاسخ داده: بنده از شما سلب اختیار نمی‌کنم. کوچک زاده نیز ادامه می‌دهد: اگر رفتار خارج از ضابطه دیدید ریشه آن اینجاست. من حاضرم مثل یک مخبر برای وزارت اطلاعات کار کنم ولی از این به بعد اینطوری نیست. باید بگویم برخی ها فکر می کنند که قرار است در کشور کودتا شود، به خدا در این کشور کودتا شده است وگرنه رئیس جمهور نمی‌گوید خزانه خالی است، وزیر خارجه نمی گوید با یک بمب همه چیز را از کار می اندازد، چرا در این شرایط سبد کالا می دهند و این هم رفتار وزیر اطلاعات است. شک نکنید از این به بعد رویه ها عوض می شود.

کوچک‌زاده در ادامه به رغم آرامش و متانت وزیر اطلاعات، باز هم با فریاد ادامه می‌دهد: این جمهوری اسلامی نیست. همین کارها را کردیم که هاشمی رفسنجانی می‌گوید دولت نامشروع ،باید به هاشمی بگویم نامشروع تو هستی و تمام کس و کارت. به قرآن کودتا شده!  و انقلاب به خطر افتاده است.

در این لحظه وزیر اطلاعات پاسخ می دهد: حالا شما شده‌اید دلسوز انقلاب؟  در دوران دفاع مقدس ما بودیم که از نظام و انقلاب دفاع کردیم حالا شما به عنوان مهمان می‌خواهید میزبانان را از قطار انقلاب پیاده کنید؟ظاهرا در همین لحظه کوچک‌زاده با تهدید از جلسه خارج می‌شود و جلسه ادامه می‌یابد وزیر اطلاعات در ادامه خطاب به حاضرین می گوید:بنده از قبل از انقلاب بدون هیچ ادعایی مقابل گلوله و ستم شاهی ایستاده ام و حال اینگونه با من برخورد می شود…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر