کد خبر : 6700
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 - 13:59
731 views

تولید ۱۱۰ هزار تن شکر در کشت و صنعت کارون

تولید ۱۱۰ هزار تن شکر در کشت و صنعت کارون

به گزارش سفیر شوشتر، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر با بیان اینکه فصل برداشت نیشکر از اواخر مهر تا خرداد می باشد ، گفت : این مقدار شکر از سطح ۱۴ هزار هکتار نیشکر تولید شده است . میرزا پور با اعلام اینکه این مقدار تولید در مقایسه با سال زراعی گذشته ۳۵

میرزاپور

به گزارش سفیر شوشتر، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر با بیان اینکه فصل برداشت نیشکر از اواخر مهر تا خرداد می باشد ، گفت : این مقدار شکر از سطح ۱۴ هزار هکتار نیشکر تولید شده است .
میرزا پور با اعلام اینکه این مقدار تولید در مقایسه با سال زراعی گذشته ۳۵ درصد افزایش داشت افزود : این مقدار شکر از یک میلیون تن نیشکراستحصال شد.
وی با اشاره به اینکه از این مقدار نیشکر ۵۰ هزار تن ملاس و ۳۵۰ هزار باگاس نیز تولید شده است گفت : ملاس برای تولید الکل و باگاس برای تولید نئوپان وکاغذسازی استفاده می شود.
مدیر عامل شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر افزود : محصول نیشکر در این شرکت همه ساله توسط ۲۶۰۰ هزار نفرکارگر از سطح ۱۴ هزار هکتار برداشت می شود.
شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون درحومه شهرستان شوشتر قرار دارد و بزرگترین واحد تولید شکر در ایران است که با داشتن کارخانه های جانبی مانند کارخانه خوراک دام ، نئوپان ، فورفورال(روغن صنعتی) ، کاغذسازی و شرکت های ماهی و تولیدات غیر نیشکری زمینه اشتغال زایی ۵ هزار نفر را در منطقه فراهم کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

قربانی سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰

۱۱۰ هزارتن شکر تولید شد ولی چقدر هزینه شده ؟ مقدار تولیده شده را حساب کنید مبلغ در آمد از مبلغ هزینه ها کمتر خواهد شد یعنی در آمد منفی سو مدیریت از گذشته در کارون بوده الآن هم همان مدیران سنتی و باندی گذشته هستند که کارون مانند باغ ویلا شده برای آنها هفته ای دو سه روز دور هم جمع می شوند بگو بخند و پذیرایی و حقوق چند میلیونی این را می گویند مدیریت چال میدونی
کارگران نگون بخت چه مدیریت باشد چه نباشد کار خود را می کنند حق شان را هم نمی دهند

علی رضا جمعه , ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۰۵

اگر راست می گوید سنوات بازنشستگان را پرداخت کند مافیای حاکم بر کارون نوچه کلاس اول دبیرستان را گذاشته رئیس اداره که نمی تواند دو خط نامه بنویسد

انتخاب سردبیر