کد خبر : 1614
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 فروردین 1393 - 10:42
739 views

تنوع اقوام یک فرصت است

تنوع اقوام یک فرصت است

نماینده مردم شوشتر و گتوند گفتند: تنوع اقوام در ایران یک فرصت مغتم برای دفاع از کیان کشور است. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در همایش اقوام خوزستان در اهواز اظهار داشتند: کشور ایران، متشکل از اقوام مختلف از جمله

نماینده مردم شوشتر و گتوند گفتند: تنوع اقوام در ایران یک فرصت مغتم برای دفاع از کیان کشور است.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در همایش اقوام خوزستان در اهواز اظهار داشتند: کشور ایران، متشکل از اقوام مختلف از جمله کردها، فارس ها، بلوچ ها، لرها، آذری ها، اعراب، ترکمن ها و … بوده که همواره در طول تاریخ حیات سیاسی- اجتماعی خویش با شجاعت و غیرت از وطن و سرزمین مادری خود محافظت کرده اند.

 

ایشان در ادامه افزودند: یکی از عوامل افتخار و ابهت کشورمان وجود اقوام است، اقوام به واقع برای ماندگاری این انقلاب و نظام الهی از جان خود مایه گذاشتند.

 

نماینده مجلس نهم بیان کردند: البته اگرچه در برخی از کشورهای دنیا، تنوع قومیت ها ممکن است یک تهدید تلقی شود، اما خوشبختانه در ایران و بویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تنوع و تعدد وجود، اقوام با پیروی از ولایت فقیه بعنوان دژی محکم در برابر تهاجم دشمنان به حساب آمده و می آیند.

 

سیدمحمد سادات ابراهیمی همچنین وحدت در بین اقوام را عامل دشمن شکن و مهمی دانستند و گفتند: مهمترین ترس و واهمه کشورهای بیگانه و دشمنان قسم خورده اسلام، تقویت وحدت و برادری در بین اقوام است.

 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان تاکید کردند: وظیفه همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی این است که با دیدارها و ارتباطات مستمر، پیگیر نیازها و خواسته‌های اقوام و عشایر باشند و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر